אוקטובר 2015

צביקה שרף

במכבי אשדוד מחכים עם ההחלטות לאחר אילת

במכבי אשדוד/באר-טוביה מתכוננים למשחק הבית מול אילת ביום שני (19.55). מקווים לניצחון, אבל חושבים גם על מה יקרה אם זה יהיה ההפסד הרביעי ברציפות. הפסד רביעי עלול לגרום לקבוצה לחפש חיזוק בגזרת הזרים ואולי אף הישראלים.

קרא עוד »

הנוער של מ.ס אשדוד ממשיך לנצח

לאחר ניצחון החוץ הגדול 3:5 במחזור הקודם על הנוער של הפועל ת"א, ניצחה היום קבוצת הנוער 0:1 את ראשל"צ. הכובש דין דוד. הנוער ערך מחווה מרגשת לשוער עומר אגוזי שאביו נפטר השבוע.

קרא עוד »
(צילום: פבל)

המחמאות לאשדוד, הנקודות לפ"ת

מ.ס אשדוד חזרה כבר מפיגור 2:0 והרחקה של השוער משפתי, ל2:2 עם השריקה למחצית. פ"ת כבשה בדקה ה-76 את שער הניצחון. זה נגמר 2:3. תיקו היה משקף יותר. 3 מורחקים, 2 מאשדוד ו-6 צהובים במשחק צמרת שהבטיח וקיים. אשדוד היתה ראויה לפנדל שלא נשרק, בתוספת הזמן.

קרא עוד »
Untitled-1

סער גינזבורסקי ונעים שומר: גונבי דעת גדולים פוליטיקאים קטנים!

אנחנו כבר רגילים לשמוע ולראות דמויות כאלה ואחרות שיורדות נמוך, ולא בוחלות בשום אמצעים, בשם הפוליטיקה הקטנה, העיקר ללקט עוד כמה קולות, לזכות לעוד כמה לייקים ברשתות החברתיות. אבל נדמה שסער גינזבורסקי ונעים שומר שברו כל שיא שלילי של צביעות, גניבת דעת והולכת שולל. השניים, כל אחד לחוד, מנסים לטשטש את המציאות הידועה לכל, מציגים תמונה שקרית על כך שראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, מנסה כביכול לפגוע בקבוצות הכדורגל החדשות, ו"שוכחים" להזכיר לציבור מה הם מעוללים לראש העיר – מכפישים אותו תחת כל עץ רענן, רודפים אותו ואפילו מתירים את דמו, עם סטטוסים מלאי ארס ורוע, שמובילים לעיתים לתגובות מסוכנות מאוד מצד כמה אוהדי כדורגל, שנגררים אחר האווירה הציבורית הבלתי סבירה ובלתי מתקבלת על הדעת

קרא עוד »

הקרב על המקום הראשון. היום משחק העונה מספר 1 בלאומית

היום בפ"ת (15.00) קרב הצמרת בין שתי היורדות מליגת העל, המוליכה מ.ס אשדוד מול השנייה הפועל פ"ת. בפ"ת יש הצהרות : "חבל שתגיעו אשדוד". בצד של אשדוד אסיפה קצרה. גורם במ.ס : "הייתה באסיפה שתיקה רועמת.זה משחק של מעשים". יהיה מעניין

קרא עוד »

הותר לפרסום: כך קרסה האימפריה של דומרני

העבריין הואשם בנסיונות רצח, הזמנת חיסולים. דאג לאמצעי לחימה ומימונם. יחד עמו נאשמים עוד 26 עבריינים מהדרום (גם מאשדוד) והמרכז בסעיפי רצח. מעד המדינה שפתח על כולם ועד יחידת החיסולים, הצצה למאחורי הקלעים לארגון שהטיל את אימתו על הדרום.

קרא עוד »
pazoa

המשפחה והחברים מקיפים את החיילים מהאזור שנפצעו בפיגועים

סמל גל מימון מגן יבנה נפצע קשה ביום רביעי שעבר בפיגוע דריסה בגוש עציון * ביום רביעי השבוע הוא חגג בבית החולים יום הולדת 21, "יש פה עלייה לרגל של חברים מאשדוד, מגן יבנה, מהצבא", הוא סיפר. בפיגוע בתחנה המרכזית בבאר שבע ביום ראשון שעבר, נפצע חייל מאשדוד, הנושא בתפקיד מסווג, "שנה אחרי שסיימנו י"ב, פתאום הוואטסאפ הכיתתי התחיל להשתולל מהודעות שהוא נפצע", מספרים חברים לכיתה. "כל הלילה בכיתי ולא נרגעתי עד ששוחחתי איתו", מספרת מי שהייתה רכזת השכבה שלו, "והוא אמר לי 'אני בסדר, אני חזק, נעבור את זה"

קרא עוד »
0pbjjqrr

זוכרים את רבין

ביום ראשון האחרון נפגשו חניכי ומדריכי תנועות הנוער מרחבי העיר לאירוע חשוב ומעניין לציון 20 שנה לרצח ראש הממשלה ושר היבטחון יצחק רבין ז"ל.

קרא עוד »
lod

אשדוד – עיר חושבת הורים

הרשות למאבק בהתמכרויות ובאלימות והמרכז להורות משמעותית כבר מזמן הפכו לפניה היפות של אשדוד. בכל פעם הם מארחים קבוצה מעיר אחרת ומציגים בפניהם בלא מעט גאווה את המודל העירוני לטיפוח ההורות.

קרא עוד »
מחכים ליהוא אורלנד

יהוא אורלנד יחזור מול הפועל ת"א

בראשון יחזור לאימון מלא. באשדוד מצפים בכליון עיניים לחזרתו של הגארד שנפצע לפני תחילת העונה.עכשיו יודעים מתי. בקבוצה מאמינים שעם חזרתו הקבוצה תשתפר. אשדוד התאמנה עם היחידה ללוחמה בטרור. היו"ר אסרף לקראת אילת: "אנחנו במלחמת עולם".

קרא עוד »
מיכאל אוחנה. הוא או  גדי קינדה  יפתחו בחולית הקישור בנבחרת. (צילום: פהל)

"אנחנו יכולים לנצח בפ"ת"

מיכאל אוחנה קשר מ.ס אשדוד, מוליכת הליגה הלאומית והנבחרת הצעירה, מתייחס למשחק הצמרת בשישי מול השנייה הפועל פ"ת. על המטרה לחזור לליגת העל מוקדם מבחינתו לדבר.

קרא עוד »
(צילום: פבל)

אריק בנאדו מאמן הצעירה עקב ביום שני אחר 4 משחקני מ.ס – יזמן לפחות 3 מהם

כבוד למוליכת הליגה הלאומית. 3 או אולי אפילו 4 שחקנים, יוזמנו לנבחרת הצעירה לאחר שבנאדו צפה בהם במשחק בשני מול ירושלים ויצפה בהם גם בשישי מול הפועל פ"ת. הארבעה, אוחנה ודוד שכבר בסגל, אינברום וזריהן.

קרא עוד »
gyvgxggh

תלמידי רבין בבית הנשיא

ישראל מציינת השבוע 20 שנה לרצח יצחק רבין ובכל הארץ נערכו טקסים ועצרות זיכרון. טקס מיוחד נערך בבית הנשיא ראובן ריבלין, אותו ערכו תלמידי בית ספר רבין מאשדוד. כבוד גדול לתלמידי בית הספר ההורים והצוות החינוכי. כבוד גדול ומקור גאווה לעיר אשדוד ולמערכת החינוך.

קרא עוד »
1rw7v0x9

הפרויקט האוסטרלי יחזור

"הפרויקט האוסטרלי" שהפך לאחד ממיזמי הדגל של הקיץ האחרון הגיע לסיומו הרשמי בטקס שהתקיים באולם מועצת העיר. בטקס נטלו חלק כל השותפים למיזם המוצלח – המארגנים, המדריכים, המלווים, הורים ותלמידים וקהל מתנדבים. היו הרבה חיוכים וכבר נשמעו געגועים לקיץ שחלף. בשנה הבאה ניפגש שוב בים!

קרא עוד »
8eywyri0

כבוד: אשדוד מובילה בייצוא דור העתיד בתחום הסייבר

תוך 3 שנים מאז שתוכנית הסייבר הלאומית "מגשימים" החלה לפעול בקרב בוגרי התיכון באשדוד, הוכפלו מספר תושבי העיר המשתתפים בתכנית למספר שיא ברמה הארצית (150); כל בוגרי המחזור הראשון התקבלו לשרת ביחידות טכנולוגיות מובחרות. בנוסף, 4 בוגרים מצטיינים החלו כבר לעבוד בחברת האבטחה צ'ק פוינט

קרא עוד »
מחשבים מהלך

למרות התיקו המאופס מול ירושלים מ.ס אשדוד ראשונה בטבלה

תוצאת התיקו המאכזבת מול סוגרת הטבלה מירושלים, אולי קטעה רצף של 5 ניצחונות, אבל מ.ס אשדוד לבדה בראש הטבלה נקודה מהשנייה, הפועל פ"ת. המאמן לחמן הזהיר את השחקנים לפני המשחק "אסור לנו ליפול ולאבד נקודות במשחק הזה". בשבוע הבא "קרב הצמרת" מול פ"ת.

קרא עוד »
צילום: שמואל דוד

מזג האוויר השבוע ומה הצפי לחורף באשדוד?

חזית חורפית חדשה הגיעה אתמול לאזורנו והיא תימשך כל השבוע, עד יום שישי.
כמות המשקעים שירדה בשעות הראשונות עמדה על 18 מ"מ גשם ובשיאה עד 24 מ"מ גשם. מהירות הרוח הגיעה ל-70 קמ"ש. התוצאה: קריסה של כמה עצים וענפים ברחבי העיר. במוקד העירוני נרשמו אתמול 764 פניות של תושבים, עד שעות הצהריים המוקדמות, שזכו לתגובה מידית של צוותי העירייה.

קרא עוד »
כובש השער דין דוד

דין דוד כובש את הליגה

בעונתו הראשונה בקבוצה הבוגרת של מ.ס. אשדוד, הופך דין דוד להיות שחקן ההתקפה המשמעותי ביותר של הקבוצה, כשהוא מקבל דקות משחק רבות, במיוחד לאור ריבוי החלוצים בהתקפה של אייל לחמן. אבל דין דוד מדבר על המגרש והוא כבר מלך השערים עם ארבעה שערים בשבעה משחקים

קרא עוד »
צביקה שרף

שרף: "לחולון היה בדקות רבות הרכב טוב מאיתנו על המגרש"

הדובר, צביקה שרף, מאמן מכבי אשדוד, בהתייחסות להפסד האחרון בחולון והשלישי ברציפות מתחילת העונה. שרף: יש לנו מחסור בשני ישראלים פצועים והישראלים לא נותנים עדיין את הנקודות שלהם. לטענתו, "לא היינו צריכים להפסיד מול נהריה בבית"

קרא עוד »
צילום: פוטוגרפיק

נמל אשדוד בפיתוח תוכנית אסטרטגית במימון של למעלה מ- 300 מיליון שקל

הוכנה תכנית פיתוח אסטרטגית, במימון תקציב ההשקעות של החברה, בהיקף כספי של למעלה מ- 300 מיליון שקל להצטיידות בגוררות ומנופים חדשים. בנוסף, חברת נמל אשדוד מצטיידת ב- 13 מלגזות חדשות בעלות של כ- 9 מיליון שקל.

קרא עוד »
ueltrkn6

תודה לחיילי צה"ל ולשומרת ביה"ס

תלמידי ביה"ס חופית מוקירים תודה לכוחות הביטחון, חיילי צה"ל בכלל ולשומרת בית הספר, קרן אוחנה. תלמידי בית הספר אספו מוצרי היגיינה וחטיפים לחיילים ואף כתבו ברכות ואיחולים, לא שכחו התלמידים את קרן, השומרת היקרה אשר דואגת ונרתמת בשגרה בכלל ובתקופה זאת בפרט.

קרא עוד »

היום ב- 19:00 מ.ס אשדוד מול ירושלים

דיין סובל מבעיות בגב ולכן ייעדר. ניצחון יעלה את אשדוד לבדה, למקום הראשון בליגה ויפתח פער של 4 נקודות מהמקום ממנו לא עולים לליגת העל. המאמן לחמן: "צריכים לדעת להיות זהירים".

קרא עוד »
adibarkan

"אף דוגמנית לא אמיתית, הכל פוטושופ"

במרכז האופנה אף דוגמנית לא אמיתית, הכל פוטושופ" כך סיפר עדי ברקן, צלם אופנה וסוכן דוגמניות בהרצאה על דמויי גוף בפני תלמידי כיתות ט' עד י"א במקיף ה' אשדוד. ברקן הוסיף כי רוב חברות הפרסום אינן מצייתות לחוק שיזם לפיו, לא יעסיקו דוגמניות מתחת ל-18 וחצי BMI וכל שלט בו מופיעים דוגמן או דוגמנית בתמונת פוטושופ, יש להקצות 7 אחוזים משטחו של השלט למשפט: תמונה זו עברה פוטושופ להסרת היקפים.

קרא עוד »

פלגת השליטה של חיל הים אשדוד שנלחמת בצוללני החמאס

המערך השולט על הגבול הימי של ישראל ממכמורת ועד מצרים נמצא באשדוד, מול ניסיונות הטרור המתוחכם של דאעש והפנטזיה של חמאס להחדיר צוללנים לשטח ישראל, נמצאת פלגת השליטה של חיל הים. "כשתושבי אשדוד הולכים לישון, הם יודעים שיש בסיס קרוב, אבל הם לא יודעים שכל הלילה יושבות וצופות בקריות שליטה בכל תנועה חשודה בין גלי הים", אומר רס"ן נדב קמינר, מפקד הפלגה, המסיים בימים אלה את תפקידו. "אחראית המשמרת, חיילת בת 19, יכולה להקפיץ את כוחות חיל האוויר, חיל הים וחיל רגלים" , "היום עם המערכות החכמות וכלי השיט, אשדוד מוגנת, ואנחנו לא מופתעים. החמאס רואים עצמם עם יחידות צוללנים. זו לא פנטזיה, ואנחנו נערכים"

קרא עוד »
כל הליגה על הגב שלהם. שחקני מכבי אשדוד

מכבי אשדוד מחכה לזרים מהאנ.בי איי להתחזק. אכזבה מיכולת הישראלים

אחרי 3 הפסדים רצופים במכבי אשדוד מחפשים פתרונות. מסתמן כי יחכו לשחקני אנ.בי.איי שישוחררו. אז יוחלף לפחות אחד הזרים, כנראה מייקל גלאדנס. ביקורת גם על נתוני המשחק של הישראלים שבינתיים לא מספקים את הסחורה. ציפייה לחזרתו של יהוא אורלנד

קרא עוד »
11021493_10206270893880902_38195791963187078_o

2 נפגעים בשריפה ברחוב הרב קוק

לפני שעה קלה התקבלה קריאה במוקד מד"א לכיש על ארוע של שריפה בבית ברחוב הרב קוק באשדוד, למקום הוזנקו כונני מד"א לכיש אמבולנס ואט"ן של מד"א, מדיווח ראשוני של פארמדיקים במקום 2-נפגעים בגיל 50 משאיפת עשן, גבר במצב קל ואישה במצב בינוני.

קרא עוד »