היום ב- 19:00 מ.ס אשדוד מול ירושלים

דיין סובל מבעיות בגב ולכן ייעדר. ניצחון יעלה את אשדוד לבדה, למקום הראשון בליגה ויפתח פער של 4 נקודות מהמקום ממנו לא עולים לליגת העל. המאמן לחמן: "צריכים לדעת להיות זהירים".
שחקני אשדוד ברגע של שמחה. גם בפ"ת?

רועי דיין שחקנה של מ.ס אשדוד, ייעדר מהמשחק החשוב מול הפועל ירושלים בבית היום , שני, 19.00, במסגרת המחזור השמיני, בליגה הלאומית. ניצחון יעלה את מ.ס אשדוד למקום הראשון מרחק 4 נקודות מהמקום השלישי.

דיין סובל מבעיות בגב ולכן לא יהיה בסגל הקבוצה. ייתר השחקנים יעמדו לרשות המאמן איל לחמן שנשמע אתמול זהיר, לנוכח התוצאות במחזור בסוף השבוע בו קבוצות צמרת נוצחו, במיוחד הפועל פ"ת, הצמודה בנקודות כרגע, לאשדוד 1:0 על ידי הפועל קטמון.

לחמן: אנחנו צריכים להיות זהירים במיוחד ולדעת לא לפול כמו קבוצות הצמרת שנוצחו במחזור הזה. ירושלים מגיעה אלינו עם הגב לקיר וחייבים לדעת להיזהר ממנה".

חייבים לדעת להיזהר. איל לחמן
חייבים לדעת להיזהר. איל לחמן

אשדוד הציבה כבר בתחילת העונה מטרה ברורה – חזרה לליגת העל. הקבוצה נמצאת במומנטום מצוין של 5 ניצחונות רצופים ועלייה לחצי גמר גביע הטוטו, בניצחון חוץ קשה על אחי נצרת באמצע השבוע שחלף.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך