אין גיל להיות שחקן מאסטרס

רמי סיבוני, מאמן הטניס הוותיק, פתח במתנ"ס ו' בימי שלישי, שני חוגים למבוגרים שרוצים להיות שחקני טניס, מסתבר שאין גיל לזה. סיבוני: "זה טוב מגיל שחרור מצה"ל ועד גיל 99". בתכנון גם מחנה אימונים בברצלונה וגם מיזם של "טניס בוקר"
אין גיל להיות שחקן מאסטרס

כמה פעמים מצאתם את עצמכם יושבים מול המרקע ורואים את משחק טניס ואומרים לעצמכם – גם אני רוצה? גם אני יכול? אז מעכשיו זה אפשרי. כבר 23 שנים שרמי סיבוני, 38, מאמן הטניס הוותיק, מאמן דורות של ילדים. עכשיו הוא החליט שגם למבוגרים מגיע. אמר ועשה. בנוסף לאימוני הילדים, הוא פתח שני חוגי מבוגרים בטניס במתנ"ס ו', למתחילם ומתקדמים שיגיעו עד הליגה הרשמית של איגוד הטניס וגם לתחרות מאסטרס. אז אם זה החלום שלכם, זה המקום שלכם.

סיבוני פתח בימים אלה במגרשי הטניס במתנ"ס ו' מאחורי בית לברון את החוגים. בימי שלישי הוא מקיים חוג למתחלים (19.00-20.30) ולמתקדמים (20.30 – 22.00). סיבוני: "באשדוד יש הרבה פעילויות לילדים ונוער וכמעט ואין למבוגרים בצורה מסודרת".

הסיפור הוא פשוט מאוד. כל מי שמעוניין לקחת חלק, באם הוא שחקן מתחיל או מתקדם, רוכש כרטיסיה של 10 מפגשים, והוא בעצם במהלך 3 חודשים נמצא בקורס לכל דבר. כל מפגש כזה הוא של שעה וחצי. במהלך הזמן הזה השחקנים יעברו אימון גם של כושר וגם אימונים טכניים וטקטיים, ובעיקר ילמדו מהי משמעת של משחק. סיבוני: "הגילאים מהשחרור מצה"ל ועד 99…".

יש שתי רמות. הרמה המתקדמת, שאלה הם שחקנים שכבר יודעים לשחק או שיש להם רקע בטניס, והרמה הנוספת היא רמת המתחילים. לגבי המתקדמים, יש להם את האופציה גם להצטרף לליגות הטניס כספורטאי באגודת מכבי אשדוד. יוציאו להם כרטיס שחקן, "טניס קארד", שזה כרטיס שחקן באיגוד הטניס והם ייצגו את אשדוד כשחקנים רשומים לכל דבר, בתחרויות מול קבוצות מערים אחרות בליגה. הם יתחילו בליגה ג', ולפי היכולות שלהם הם יכולים לעלות. למעשה, יהפכו לקבוצה לכל דבר. בנוסף יקבלו אפשרות להשתתף במשחקי ה"מאסטרס" בארץ, שזה משחקי יחידים, זוגות וזוגות ומעורבים. תחרויות שבהם מקבלים דירוג בארץ לפי שכבות גיל.

גם המתחילים יוכלו להשתתף ב"מאסטרס" והליגות. אבל תחילה יקבלו את כל התכנים הטכניים והטאקטיים בכושר וגם יסודות בטניס, ואז בהמשך יצורפו לליגות ולמשחקי הדירוג. בקיצור, כולם יהפכו לשחקנים מן המניין, כפי שתמיד רצו. לגיל כבר אמרנו, אין לו משמעות. לחלום יש משמעות…

אבל יש עוד. סיבוני מתכנן מחנות אימונים בארץ ובחו"ל, באווירה של פיתוח הווי וטניס. לדוגמא המחנה הראשון מתוכנן להיות בברצלונה, שם יעברו אימונים עם המאמנים המובילים בעולם. סיבוני: "זה יהיה מחנה אימונים שישלב גם מקום בילוי בלילה, גם אימוני כושר וטניס לתת אופציה להיחשף למשהו אחר". מסתבר שהפרויקט כבר יצא אל הפועל. יש כבר קבוצה עם שישה מתקדמים רשומים שמתאמנים.

סיבוני רוצה לפתח גם מיזם של "טניס בוקר", לפני שעות העבודה. יש לסיבוני הסדר עם בית לברון בכל ימי השבוע מראשון עד חמישי בבקרים. קבוצות מבוגרים שיתאמנו בשעות הבוקר המוקדמות מהשעה 6 בבוקר ואילך באימון בן שעה, ומשם מקלחת וליום העבודה, אבל באנרגיות שונות לגמרי.

הרישום לכל הוא במתנ"ס ו' אצל רמי סיבוני במגרשי הטניס בכל יום ג' מהשעה 17.00. או בטלפון 054-7600730. סיבוני: "אני עושה את הדבר שאני הכי אוהב לעשות. אני רוצה להעביר קמצוץ ממנו באהבה לתושבים באשדוד".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך