ואז הגיע מוגיס. שער בכורה לשחקן החדש של אשדוד הביא נקודה מול ק.שמונה

בנגיעה הראשונה שלו במשחק בהופעת הבכורה, כבש הרכש החדש מגנאה, זכריה מוגיס, את שער השוויון מול קרית-שמונה. אשדוד בעשרה שחקנים מאז הדקה -39 לאחר הרחקת גורדנה הצליחה לסיים בתיקו 1:1, במשחק הראשן בפלייאוף העליון. אשדוד לא ניצחה העונה את קרית-שמונה.
המבשל והכובש. בן זקן ומוגיס חוגגים (צילום: טוטו פוטו).

הגיע הזמן. הגיע הזמן לכמה דברים. הגיע הזמן לאחר כעשור שמ.ס אשדוד תחזור לפלייאוף העליון. זה קרה. הגיע הזמן גם שמ.ס אשדוד שנפגשה עד המשחק הזה 3 פעמים עם קרית-שמונה ובשלושתן הפסידה, תנצח. זה לא קרה. אשדוד עם שחקן אחד פחות מסיום המחצית הראשונה (גורדנה), סיימה בתיקו 1:1 עם שער בכורה של הרכש החדש, זכריה מוגיס בנגיעה הראשונה שלו בכדור.

מ.ס אשדוד פתחה בלחץ על שער קרית-שמונה. היא הסתפקה מצידה במתפרצות מסוכנות, וראינו בעבר כמה הן מסוכנות. גורדנה (14) שלח כדור מאוד מסוכן מעל השער מ-16 מטרים. קרית-שמונה עם אנסה הזכירה מהצד השני (16) כמה היא יכולה להיות מסוכנת.

והיא הייתה לא רק מסוכנת  אלא השתלטה על החלק השני של המחצית הראשונה לגמרי. השער שלה היה באוויר ובכמה החמצות. זה קרה בסופו של דבר בדקה ה-37, הכדור הגיע  הכדור ללוסיו שהשאיר מצוין עם הגוף למוחמד שכר. האחרון בעט חזק פנימה 0:1 לאורחים. אבל זה לא נגמר כאן. עברו 2 דקות ורועי גורדנה ראה את הצהוב השני והאדום. מינוס שער ומינוס שחקן. אשדוד ירדה רק בפיגור 1:0 ומזה היא יכולה אולי לחזור.

גורדנה. הורחק בצהוב שני. (צילום: טל אקוקה).

לאשדוד לא הייתה ברירה במחצית השנייה, היא הייתה חייבת למרות החיסרון לחפש את השער של קרית-שמונה. מצד שני קרית-שמונה שנהנתה מיתרון מספרי יכולה הייתה להגדיל את התוצאה כמו בדקה ה-57 כשאנסה היה קרוב לזה. באשדוד חסר מי שינהל את המשחק אחרי הרחקת גורדנה ובגלל העובדה ששלומי אזולאי היה בצהובים.

ואז הגיע זכריה מוגיס. בהופעה הראשונה שלו בנגיעה הראשונה של השחקן הגנאי החדש של אשדוד (63) שנכנס דקות לפני כן (60) הוא כבש, טום בן זקן המגן בכדור מצוין מצא את מוגיס שהמשיך בבעיטה פנימה 1:1. איזו הופעת בכורה. 3 דקות במגרש בהופעה הראשונה ןשער של שיוויון, כשהקבוצה שלך בשחקן פחות! קרית שמונה דרשה כמה דקות אח"כ פנדל ונראה היה שהשער של מוגיס לא יספיק. אבל השופט דרור כהן שהלך ל-VAR החליט שלא היה. קרית-שמונה כבשה שוב (78) שער שנפסל בטענת נבדל. עדיין 1:1. ככה זה גם נגמר.

שער במשחק פתיחה. מוגיס (צילום: טל אקוקה).

מ.ס אשדוד: ג'ראפי, בן זקן, צבטקוביץ', גיל כהן, קמהאני, אבו עקל, באגיוקו (בריהון, 60), גורדנה, ספורי (מוגיס, 60), כנעאן (בן הרוש, 86), דוד (הייפורד, 86).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך