הקרב על המקום הראשון. היום משחק העונה מספר 1 בלאומית

היום בפ"ת (15.00) קרב הצמרת בין שתי היורדות מליגת העל, המוליכה מ.ס אשדוד מול השנייה הפועל פ"ת. בפ"ת יש הצהרות : "חבל שתגיעו אשדוד". בצד של אשדוד אסיפה קצרה. גורם במ.ס : "הייתה באסיפה שתיקה רועמת.זה משחק של מעשים". יהיה מעניין

משחק העונה מספר אחת של הליגה הלאומית יוצא לדרך, היום, שישי (15.00). המוליכה מ.ס אשדוד תצא למשחק חוץ מול השנייה הפועל פ"ת. שתי קבוצות שירדו מליגת העל ורוצות מאוד לחזור לשם.

היתרון הביתי הוא של פ"ת, אבל כבר הוכח לא פעם אחת כי יתרון בייתי מתבטל ברמות האלה, בוודאי בין 2 קבוצות ביכולת הזו. אומנם הקהל של הפועל פ"ת הוא פקטור חשוב, אבל לאשדוד הכלים לבטל את היתרון הזה, עם שחקנים מהרמה הגבוהה בליגה הלאומית, והעובדה ש-3 עד 4 מהם שחקני נבחרת הצעירה , או יצורפו לסגל הצעירה (אולי כבר אחרי המשחק). אגב מאמן הנבחרת, אריק בנאדו צפוי לעקוב שם אחר , אינברום , דיין, אוחנה וזריהן.

אשדוד מגיעה למשחק לאחר תיקו מול הפועל ירושלים, תיקו לא מתוכנן, אבל תיקו שנתן לקבוצה נקודה חשובה להביל את הטבלה לבדם. המאמן איל לחמן , שידוע באסיפות המלהיבות שלו, העדיף אתמול, באימון המסכם להיות ענייני. האסיפה היתה מקצועית מאוד וכללה סרטון וידאו וניתוח שלו. השחקנים היו בטוחים שאח"כ לחמן עוד ידבר איתם, אבל זה לא קרה. גורם בכיר בקבוצה אמר : "לחמן הפתיע, היתה שתיקה רועמת, לפעמים שתיקה רועמת זה יותר מלדבר. המסר עבר לשחקנים. זה משחק שבו אין דיבורים יש מעשים".

המאמן איל לחמן מתלבט בנוגע להרכב. ייתכן מאוד כי יהיו שינויים בהרכב ונראה כי ההתלבטות היא בין תום מונד, שכרגע נמצא בתמונת ההרכב, לצרפתי רמי ביינשרדיני, או דג'אני. גם בהתקפה ההתלבטות היא בין קוגבינה לבין רועי דיין. או במילים אחרות בין הרכב התקפי יותר להגנתי.

"שתיקה רועמת". לחמן
"שתיקה רועמת". לחמן

בצד של פ"ת, ההצהרות היו קלות יותר על ההדק ובאתר הרשמי של הקבוצה , שהקבוצה מחזקיה בעצמה, הופץ סרטון , שבין הייתר נכתב בו: "את הנקודות אשדוד תשאירו כאן. חבל שתגיעו כי עם אמפיריות לא מתעסקים". בפ"ת ייעדר אורי פסו שהורחק במשחק ההפסד מול קטמון. בקבוצה מפ"ת העבירו מסר לשחקנים שאי אפשר לאבד עוד נקודות, במיוחד לאחר ההפסד מול קטמון, הפסד שהפתיע את הקבוצה וגורם לה להגיע בלחץ למשחק, למרות הביתיות. כי איבוד נקודות, או במקרה הגרוע מבחינתם, הפסד יכניס שם את הקבוצה לסיר לחץ גדול יותר.

ההרכב המשוער: משפתי, בן זקן, מקדש, סירושטיין,, אליהו, מונד (ביינשרדיני) , אוחנה, אינברום, זריהן, דוד, קוגבינה (דיין)

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך