המחמאות לאשדוד, הנקודות לפ"ת

מ.ס אשדוד חזרה כבר מפיגור 2:0 והרחקה של השוער משפתי, ל2:2 עם השריקה למחצית. פ"ת כבשה בדקה ה-76 את שער הניצחון. זה נגמר 2:3. תיקו היה משקף יותר. 3 מורחקים, 2 מאשדוד ו-6 צהובים במשחק צמרת שהבטיח וקיים. אשדוד היתה ראויה לפנדל שלא נשרק, בתוספת הזמן.
(צילום: פבל)

זה היה משחק צמרת שהבטיח וקיים. 5 שערים, 3 אדומים! ו-6 צהובים, במשחק בין הראשונה ערב המחזור מ.ס אשדוד לבין השנייה הפועל פ"ת. אשדוד אומנם חזרה בלי נקודות, אבל הבחורים של לחמן שיחקו כמו גברים וראויים להרבה מחמאות . מ. ס ללא ספק היתה ראויה לנקודה.

הפתיחה נראתה כסיוט אחד מתמשך. כבר בדקה השלישית בן אזובל העלה את פ"ת ל0:1. מהיר וקטלני. אשדוד נראתה מעט מבולבלת. טום בן זקן מנע שער בטוח (14) והשער השני הגיע לאחר 18 דקות מהראשון ואיתו גם הרחקת השוער רועי משפתי. משפתי הכשיל את בן אזובל והשופט לירן ליאני (שכבר היו לו ימים טובים יותר) פסק פנדל ואדום לשוער. צהוב היה בהחלט מספיק. היו עוד שחקנים ברחבה ולא היה כאן מצב אחד על אחד. בכל מקרה את הפנדל הפך ליאור אסולין ל-0:2 לפ"ת.

לחמן הגיב מהר, למרות כשכולם היו בטוחים שאשדוד תפורק. המגן אליהו הוצא, נכנס השוער יואב ג'רפי (יכולת טובה) וגדי קינדה הועבר לעמדת המגן. התקווה היתה שזה ייגמר רק במינוס 2. אבל אז הגיעה הדקה ה-32 בה בן אזובל, שכבר סחב צהוב, נפל ברחבה. לטעמו של ליאני היה מדובר בהתחזות והוא שלף צהוב שני ואדום. זה הספיק לאשדוד לחזור למשחק. אינברום ואוחנה (המצוינים) התחילו לדחוף את הקבוצה ממרכז המגרש. זריהן כמעט כבש (34) ,גדי קינדה (44,שבלט אף הוא) היה קרוב גם הוא לשער מצמק והחמיץ,ואז זה הגיע ובגדול.

אינברום צימק בדקה ה-45 בשער מדהים לחיבורים מזוית קשה. ליאני הוסיף 5 דק' תוספת זמן ונראה כי נרד להפסקה כשאשדוד בפיגור של שער, אבל אינברום הגביה קרן ועידן מקדש הבלם, התרומם מעל כולם ונגח פנימה 2:2. הלם בפ"ת. נראה היה כי אם היו עוד כמה דקות,גם השלישי היה נכבש.

משפתי. אפשר היה להסתפק בצהוב.
משפתי. אפשר היה להסתפק בצהוב.

במחצית השנייה אשדוד הייתה טובה יותר . ההגנה בראשות סירושטיין ומקדש התייצבה והקבוצה רצתה את השער השלישי. אוחנה היה קרוב כשהחמיץ פעמיים , לראשונה (52) מול השוער אוראל כהן , כשהאחרון מנע שער ובפעם השנייה (74) בעט סמוך לשער. דווקא אז , 2 דקות מאוחר יותר הגיבה פ"ת. באחת מההתקפות הבודדות שלה במחצית. הגביה שגיב כהן מצוין ואקים פלוריאן הרומני, המשיך מהאוויר פנימה 2:3 למארחים.

7 דקות לסיום נשארה אשדוד בתשעה שחקנים. אינברום קיבל צהוב שני וייעדר מול הרצליה במחזור הבא. בתוספת הזמן מנע ליאני פנדל מוצדק מאשדוד וכנראה שוויון,כשראה ולא שרק לנגיעת יד ברורה (ולא צמודה) של מגן פ"ת שמנע שער בטוח.

אגב הערה, למאמן פ"ת מנחם קורצקי. שופטים טועים. אתה לא יכול לדבר בצורה כל כך בוטה כלפי לירן ליאני השופט. נמנע מהקוראים את המילים. מפאת כבודם. גם אם אתה צודק והרחקת שחקן שלך לא היתה מוצדקת (ויש צדק בחלק מדבריך) , כולם מסתכלים עליך. אתה דוגמא. מה גם שאתה כל כך קרוב ליציע. תלמד מלחמן שמנעו ממנו פנדל ברור בתוספת הזמן ובסיום לחץ את ידו של ליאני בלי להגיד מילה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך