ליגת הנשים נפתחת היום. מכבי אשדוד רוצה דאבל

אלופת המדינה בכדורסל נשים רוצה השנה לא רק אליפות אלא גם דאבל. הליגה תפתח ביום שני במשחק בייתי (19.00) מול הפועל פ"ת. בליגת בת 8 קבוצות ללא אליצור רמלה זה אפשרי. המנכ"ל בן סימון: הולכים על כל התארים
בנות מכבי אשדוד
רוצות לייך גם בסיום מול רמת חן. בנות מכבי אשדוד. (צילום:פבל)

ליגת הנשים בכדורסל, יוצאת היום, יום שני (19.00) לדרך, כשמכבי בן אוצר השקעות אשדוד, אלופת המדינה, רוצה השנה להשיב לעצמה את הדאבל שנלקח בשנה שעברה.

הליגה תעמוד בצל פירוקה של אליצור רמלה, אחת הקבוצות החזקות ביותר בליגה לנשים, שהשנה העדרותה אמורה להיות מורגשת. אגב קטיה לויצקי, בעברה מאליצור רמלה, צורפה לקבוצה. גם המאמן עדן ענבר, הגיע לאחר 5 שנים ברמלה וזו לו קדנציה שניה באשדוד. הליגה עצמה תהיה בת 8 קבוצות בלבד.

מכבי אשדוד שמרה על הסגל הישראלי במיוחד על הקפטן שי דורון ואלישע קלארק, עם ניסיון בליגת האנ. בי. איי לנשים. לכך יש להוסיף את כאמור את קטציה לויצקי ,רוני בן נון, עדי לוקס ולימור פלג. כמו כן הוחתמה המתאזרחת טיה פרסלי.

דורון וקלארק. ניסיון בדאבליו. באנ. בי. איי.
דורון וקלארק. ניסיון בדאבליו. באנ. בי. איי.

לצד הוותיקות יש השנה במכבי בן אשדוד, הקרויה על שם בן וענונו ז"ל, שנפל בצוק איתן, גם דור צעיר, 3 בנות עלו ממחלקת הנערות, שגיא בן סימון והתאומות שירה ומיכל ששון.

העתיד כבר כאן. התאומות ששון ובן סימון. (צילום פאבל)
העתיד כבר כאן. התאומות ששון ובן סימון. (צילום פאבל)

המנכ"ל שלומי בן סימון: המטרה שלנו היא הדאבל. אנחנו הולכים על כל התארים. מקווים שלא יקרה מה שקרה בשנה שעברה ולהביא גביע ואליפות"

.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך