הכו צעיר עם אלת בייסבול ושדדו ממנו את הסמארטפון

שני חשודים הכו צעיר באלת בייסבול ושדדו ממנו את הסמארטפון שלו, החשודים הכחישו וטענו שחייבים להם כסף, היום צפויים להגיש כנגדם כתב אישום בבית משפט השלום באשקלון
צילום: חטיבת דובר המשטרה.

בתחילת השבוע שעבר, הגיע צעיר מלווה באמו להגיש תלונה בתחנת משטרת אשדוד של מרחב לכיש. הצעיר סיפר לחוקרי המשטרה כי באותו הערב קבע עם אדם אותו הוא מכיר, ע״מ למכור לו את מכשיר הסמארטפון שלו. עוד סיפר לשוטרים כי כאשר הגיע לחצר ביתו של ׳הקונה׳ הותקף על ידו וע״י צעירים נוספים שהיו במקום באמצעות אלה, ומכות נמרצות לפניו. הצעירים שדדו ממנו את מכשיר הסמארטפון שלו ונמלטו מהמקום. כתוצאה מהתקיפה נחבל הצעיר בראשו ובעינו. הצעיר מסר לחוקרים את פרטיהם של שניים מהתוקפים ששדדו אותו.

באותו היום נפתחה חקירה במשרד התשאול של משטרת אשדוד, במהלכה התחקו החוקרים אחר זהותם של שניים מהחשודים במעשה. ביום שלמחרת עצרו בלשי משטרת אשדוד את שני החשודים, תושבי העיר אשדוד (יליד 82, יליד 92). בחיפוש שנערך בביתו של אחד מהם מצאו הבלשים אלת בייסבול שעפ״י החשד שימשה אותו בתקיפת הצעיר יום קודם לכן. בחקירתם במשטרת אשדוד הכחישו השניים את המיוחס להם וטענו כי הצעיר שהותקף חייב להם כסף.

מעצרם של החשודים הוארך פעמיים עד להיום. עם תום החקירה וביסוס הראיות במשרד התשאול של משטרת אשדוד, היום צפויים להגיש כנגדם כתב אישום בבית משפט השלום באשקלון באמצעות חטיבת התביעות של משטרת ישראל בעיקר בגין תקיפה הגורמת חבלה ודרישת נכס באיומים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך