חשש מקבלנים פיראטים ועובדי שטחים

ארגון הקבלנים באשדוד פועל למיגור שוהים בלתי חוקיים באשדוד ומקבל סירוב לשיתוף פעולה מסגן מנהל הפיקוח על הבנייה שחושש מקבלנים פיראטים ועובדי שטחים

"סגן מנהל אגף רישוי ופיקוח על הבניה בעיריית אשדוד דחה את בקשתי לסיור משותף באתרי בנייה של קבלני בנייה פיראטיים המעסיקים פועלי שטחים ללא אישורים". כך מאשים שלומי בן עזרי, מנכ"ל ארגון הקבלנים במחוז אשדוד והשפלה שקיים בשבוע שעבר, סיור דומה בשטח השיפוט של אשקלון אליו התלוותה הגב' מיטל ספדר, מנהלת מחלקת פיקוח על הבנייה בעיר.

לדברי המנכ"ל בן עזרי, מר עמית גופר, סגן מנהל המחלקה באשדוד, תירץ את סירובו בכך ש"הבחורים שלי עובדים קשה, אין להם זמן ובימים האלה מסוכן לצאת לשטח".

מנכ"ל ארגון הקבלנים במחוז אשדוד והשפלה, שלומי בן עזרי: "ביום חמישי שעבר סיירתי עם מנהלת המחלקה לפיקוח על הבנייה באשקלון וזכיתי לשיתוף פעולה מלא. במסגרת הסיור ביקרנו בעשרות אתרים וכרגע אנו מנתחים את תוצאות הסיור. אני קורא לגופר לצאת איתי לסיור דומה. במצב הביטחוני הנוכחי ישנה דחיפות מיוחדת לקיים דווקא עכשיו סיור כזה לאיתור פועלי שטחים ללא רישיונות וקבלנים פיראטיים שמסכנים את תושבי העיר. לאחרונה פורסם בתקשורת המקומית על כך ששוטרי אשדוד מצאו ברחבי העיר פועלי שטחים רבים שבידיהם תעודות זהות כחולות מזויפות. בידי אחד מהם אף נמצאה סכין".

שלומי בן עזרי: "הוצאנו הנחיה לקבלנים לבצע בדיקות מדוקדקות יותר באתרים למניעת הסתננות של עובדים בלתי חוקיים. כמו כן הקבלנים הנחו את העובדים להימנע מלצאת מגבולות האתר "עד יעבור זעם".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך