נועם לייש ינותח בשלישי. ההחלמה חצי שנה

נועם לייש שחקנה של מכבי אשדוד, שגמר את העונה, ינותח ברצועה הצולבת. לייש: "מאוכזב מאוד. זו הייתה אמורה להיות שנת הפריצה שלי". צביקה שרף: "אנחנו מתאוששים עוד מהפציעות האלה".
לייש כבר מתגעגע. מכבי אשדוד

נועם לייש, שחקנה של מכבי אשדוד/ באר-טוביה, ינותח ביום שלישי.

כזכור החליט השחקן לאחר כמה חוות דעת, לעבור ניתוח ברצועה הצולבת. עתה הוחלט מתי ינותח. החל מהניתוח הוא יצטרך לנוח כשישה חודשים. את הניתוח הוא יעבור אצל ד"ר גיא מורג.

לייש, 22, נשמע אתמול מאוד מאוכזב: "לצערי הרב. ההרגשה קשה עבורי. הייתה לי פה הזדמנות מעולה להיות חלק משמעותי בהקבוצה העונה. אני בטוח שיכולתי לעזור לקבוצה וליהנות יחד איתם". לייש ממשיך:"זו הייתה אמורה להיות שנת הפריצה שלי . זה היה נראה טוב במשחקי קדם עונה ובגביע ואז הגיעה הפציעה".

השחקן מסתכל כבר קדימה: "אין מה לעשות זה החלק הפחות יפה של הספורט. אני עם הפנים קדימה". ללייש אגב יש חוזה לעוד עונה באשדוד: "אחרי המנוחה מהניתוח, יהיה לי מספיק זמן להחלים ולהיות חזק ולבוא לעונה הבאה בצורה הטובה ביותר שאפשרית עבורי ועבור הקבוצה".

עכשיו תביט מהצד?

"תראה אני מאמין שיכולתי לעזור העונה לקבוצה. אבל קרה מה שקרה. אני מאחל שנגיע הכי רחוק שאפשר ושתהיה עונה מעולה למרות ההתחלה הקשה".

המאמן צביקה שרף התייחס לפציעות בקבוצה : "אנחנו עדיין מתאוששים מהפציעות של הישראלים, של נועם ושל יהוא אורלנד, שחשובים לקבוצה. יהוא אמור לחזור במשחק מול הפועל ת"א וזה יעזור".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך