במכבי אשדוד מחכים עם ההחלטות לאחר אילת

במכבי אשדוד/באר-טוביה מתכוננים למשחק הבית מול אילת ביום שני (19.55). מקווים לניצחון, אבל חושבים גם על מה יקרה אם זה יהיה ההפסד הרביעי ברציפות. הפסד רביעי עלול לגרום לקבוצה לחפש חיזוק בגזרת הזרים ואולי אף הישראלים.
צביקה שרף
476 משחקי ליגה. כבוד. צביקה שרף (צילום: פבל)

חשיבות גדולה למשחק הבית של מכבי אשדוד/באר-טוביה מול הפועל אילת ביום שני (19.55). בקבוצה משדרים עסקים כרגיל, אבל ברור שבמקרה שלא ינצחו, יצטרכו לקבל החלטות מעשיות יותר, גם בסגל.

כמו שזה נראה עכשיו, יהיה מדובר בפיתרון של חיזוק. בקבוצה ילחצו להביא להם שמות של זרים, אשר חלקם לא מצאו מקומם באנ. בי. איי. בקבוצה דחו עד היום את כל ההשערות, למרות שמאחורי הקלעים כן מחפשים, אבל הפסד נוסף, הרביעי ברציפות, יגרום ללחץ נוסף על הקבוצה ויחפשו פתרון ומהר ככל הניתן.

ברור שאחד הזרים, עלול לאבד את מקומו, לזר טוב יותר. באמצע נובמבר כזכור מסתיים חוזהו של הזר מייקל גלאדנס ועבורו זה משחק חשוב מאוד. אולי גורלי. לגבי הישראלים, אין כוונה לשחרר ישראלים כרגע, אבל בהחלט עשויים לחפש עוד ישראלי, במקום נועם לייש שגמר אתה עונה. יהוא אורלנד, יחזור בעוד 3 משחקים, אז לפחות פה יש תקווה שזה ישנה לטובה.

המאמן צביקה שרף : "אלה הכלים שיש לנו ואנו הולכים איתם לקראת המשחק מול אילת בכל הכח". גורם בקבוצה אגב הזכיר מנגד כי "בעונות האחרונות הקבוצה פתחה תמיד במאזן שלילי של 1-7, אז גם אם יש לחץ הוא לא כפי שמציירים אותו". מצד שני אסור לשכוח את הציפיות הגבוהות בתחילת העונה .

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך