הנוער של מ.ס אשדוד ממשיך לנצח

לאחר ניצחון החוץ הגדול 3:5 במחזור הקודם על הנוער של הפועל ת"א, ניצחה היום קבוצת הנוער 0:1 את ראשל"צ. הכובש דין דוד. הנוער ערך מחווה מרגשת לשוער עומר אגוזי שאביו נפטר השבוע.
יענה לתלונות הפועל ת"א בשערים? דין דוד (צילום: פבל)

הנוער של מ.ס אשדוד ניצח היום (שבת) במסגרת הליגה לנוער את הפועל ראשל"צ 0:1 משער של דין דוד, שחקנה של הקבוצה הבוגרת, שהשתתף אתמול במשחק מול הפועל פ"ת, בליגה הלאומית לבוגרים.

בשבוע שעבר ניצחה קבוצת הנוער של אשדוד את הפועל ת"א בחוץ, במשחק מותח ברמה גבוהה. בשבוע הבא תצא הקבוצה למשחק חוץ מול בני יהודה, בתקווה להמשיך את המומנטום.

לפני המשחק ערכו שחקני הנוער וביוזמתם מחווה מרגשת וחברית לשוער עומר אגוזי, שאביו עידו אגוזי נפטר השבוע בתאונת דרכים. השחקנים קנו ביוזמתם חולצות איתן עלו לכר הדשא עם הכיתוב : "משפחת אגוזי תהיו חזקים אוהבים אתכם". השחקנים עמדו בשורה יחד וחיבקו אחד את השני ובמיוחד את עומר. גם משפחתו של השחקן נכחה בטקס המרגש ובמשחק.

החולצה ששחקני הנוער הכינו לעומרי גוזי. כבוד.
החולצה ששחקני הנוער הכינו לעומרי אגוזי. כבוד.

יו"ר הנוער, מוריס אזולאי: "זה היה מרגש. זה מראה על המשפחתיות שהיא השם השני של מ.ס שאדוד. אנחנו משפחה ונחבק את עומר. היזומה היתה של החברים שלו, דבר המעצים יותר את העניין. להחמיא ולחבק אותם אחד אחד. מ.ס אשדוד תחבק את עומר ותהיה עבורו בכל רגע".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך