דין דוד כובש את הליגה

בעונתו הראשונה בקבוצה הבוגרת של מ.ס. אשדוד, הופך דין דוד להיות שחקן ההתקפה המשמעותי ביותר של הקבוצה, כשהוא מקבל דקות משחק רבות, במיוחד לאור ריבוי החלוצים בהתקפה של אייל לחמן. אבל דין דוד מדבר על המגרש והוא כבר מלך השערים עם ארבעה שערים בשבעה משחקים
כובש השער דין דוד
את שלו הוא עשה. כובש השער דין דוד. (צילום פבל)

דין דוד נולד במושב נהורה ליד אשקלון לפני קצת יותר מ-19 שנים. בשל הקרבה הגיאוגרפית הוא גדל במחלקת הנוער של הפועל אשקלון מגיל 8, ובגיל 16 החליט לעבור לשכנה מצפון והגיע למחלקת הנוער של מ.ס. אשדוד. לאחר שהציג יכולת גבוהה במשחקי הנוער, השנה הוחלט לצרפו באופן קבוע לסגל של הקבוצה הבוגרת, כאשר הוא ואור אינברום משותפים גם במשחקי קבוצת הנוער מדי שבוע.

דין, מה הביא אותך לעבור לאשדוד?
"הייתי מרוצה באשקלון שם גדלתי, אבל רציתי להתקדם מבחינה מקצועית ומחלקת הנוער של אשדוד נחשבת לאחת הטובות בארץ, מה גם שקבוצת הנוער של אשדוד נמצאת בליגה הבכירה וזה המקום שרציתי להיות".

מגיל קטן ללכת לאימון כמעט כל כיום זה לא פשוט. מי ליווה אותך כל השנים?
"כמעט תמיד זו הייתה אמא שלי שלקחה אותי לאימונים, דחפה ועודדה אותי וגם ברגעים הקשים אמא תמיד הייתה הכתובת, תמיד תמכה חיבקה וידעה איך להרים אותי כל פעם. עד היום היא מגיעה לכל משחק שלנו".

ולאחרונה אתה משחק הרבה, גם בבוגרים וגם בנוער. איך אתה עושה את המעבר?
"אני מתכונן למשחק של הנוער כמו שאני מתכונן למשחק בבוגרים, כשאני עולה למגרש אני רוצה להיות הכי טוב שאני יכול, מרגע שהמשחק מתחיל אני רק חושב איך אנחנו מנצחים ואיך אני עוזר לקבוצה שאני חלק ממנה, לא משנה אם זה נוער או בוגרים".

היכולת הטובה שלך הביאה איתה זימון לנבחרת הצעירה. התרגשת?
"האמת הזימון קצת הפתיע אותי, אבל כמובן שאני שמח ואני מקווה להמשיך ביכולת שלי ולהביא אותה גם לנבחרת. למרות שהייתי בנבחרת הנוער, אף פעם לא טסתי איתה למשחק בחו"ל, ופעם ראשונה הייתה בשבוע שעבר עם הנבחרת הצעירה בנסיעה לפולין והאמת שכן, התרגשתי".

מהן התכונות שמאפיינות אותך כשחקן?
"מהירות, תנועה טובה בלי כדור, יודע לתת גולים".

מי המודל לחיקוי שלך?
"אלכסיס סאנצ'ז, זה שחקן שאני פשוט אוהב אותו ולא משנה באיזה קבוצה הוא משחק. פשוט שחקן אדיר שאני מאד נהנה לראות משחק".

מה החלום שלך?
"אין לי חלום על קבוצה ספציפית או תואר מסוים, החלום שלי להיות בקבוצה אירופית גדולה ולשחק בליגת האלופות, עם השחקנים הכי טובים בעולם".

ומה המטרה לעונה הקרובה?
"הכי חשוב זה שנעלה חזרה לליגת העל, שם המקום שלנו. ברמה האישית אני מקווה להמשיך ולעזור לקבוצה, לכבוש ולנצח".

תסיים את העונה כמלך השערים של הליגה?
"אנחנו רק בתחילת העונה ועדיין מוקדם מאוד, אבל אחרי שנעלה ליגה, בוודאי שאשמח להיות מלך השערים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך