סער גינזבורסקי ונעים שומר: גונבי דעת גדולים פוליטיקאים קטנים!

אנחנו כבר רגילים לשמוע ולראות דמויות כאלה ואחרות שיורדות נמוך, ולא בוחלות בשום אמצעים, בשם הפוליטיקה הקטנה, העיקר ללקט עוד כמה קולות, לזכות לעוד כמה לייקים ברשתות החברתיות. אבל נדמה שסער גינזבורסקי ונעים שומר שברו כל שיא שלילי של צביעות, גניבת דעת והולכת שולל. השניים, כל אחד לחוד, מנסים לטשטש את המציאות הידועה לכל, מציגים תמונה שקרית על כך שראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, מנסה כביכול לפגוע בקבוצות הכדורגל החדשות, ו"שוכחים" להזכיר לציבור מה הם מעוללים לראש העיר – מכפישים אותו תחת כל עץ רענן, רודפים אותו ואפילו מתירים את דמו, עם סטטוסים מלאי ארס ורוע, שמובילים לעיתים לתגובות מסוכנות מאוד מצד כמה אוהדי כדורגל, שנגררים אחר האווירה הציבורית הבלתי סבירה ובלתי מתקבלת על הדעת

די, צריך לעשות סוף לגניבת הדעת והרמאות המתמשכת של סער גינזבורסקי ונעים שומר, שני אנשים שפועלים כל אחד במסלול נפרד אבל בסופו של דבר לשניהם יש מטרה אחת משותפת – לפגוע בשמו הטוב של ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, ולמרבה הצער בחלק מהמקרים הם ממש מעודדים בדרך עקיפה פגיעה בראש העיר.

חלק מהמקרים הללו כבר הגיעו לידי תביעות משפטיות, וחלק אחר צפויים להגיע לחקירה משטרתית, כי בכל זאת אנחנו מציינים בימים אלה 20 שנה לרצח ראש הממשלה יצחק רבין ז"ל, וכולנו זוכרים כי הרצח הנפשע החל בסופו של דבר מהסתה שנראתה לכולם באותם ימים לגיטימית לחלוטין.

קצת רקע ברשותכם. בקיץ האחרון התקבלה החלטה לגיטימית בהחלט של כמה וכמה אנשים להקים מחדש את קבוצות הכדורגל עירוני והפועל אשדוד. אם היה מדובר בהחלטה תמימה שהייתה עוברת את כל השלבים בצורה ראויה ומכובדת, היה ניתן לברך על כך, אולם עוד לפני תהליך ההקמה הרשמי, מאות אנשים החליטו שהם לוקחים את החוק לידיים, ומראים לכולם שהם בעלי הבית החדשים של העיר, סוג של שריפים.

קומץ אוהדי עירוני אשדוד, הגרעין הקשה המונה כמה עשרות אנשים, החליטו לפגוע בכל דרך בראש העיר ד"ר יחיאל לסרי ובאיש שהוביל את מ.ס. אשדוד ג'קי בן זקן. הם הגיעו למשחקי מ.ס. אשדוד, ובמקום לעודד את הקבוצה המקומית, שבאותם ימים נלחמה על חייה בליגת העל, החלו לקלל את לסרי, את בן זקן וגם את השחקנים ההמומים. האוהדים קיימו הפגנות סוערות מול ביתו של בן זקן ומשם עברו לביתו של ראש העיר, חלק מהם נעצרו ע"י המשטרה, והיה חשש ברור מצד גורמי החוק שהאלימות המילולית החמורה עלולה להפוך חיש מהר לאלימות פיזית.

במקביל, נעים שומר וקבוצה על עשרות אוהדים, הקימו את קבוצת הפועל אשדוד, ובמקרה הזה ראוי לציין כי הם עשו זאת בצורה מכובדת יותר, למעט התבטאויות מיותרות באותם ימים של שומר. יעקב שטרית הקים קבוצה שלישית, הפועל בני אשדוד, וכך יש כיום שלוש קבוצות המשחקות בימים אלה בליגה ג'.

גינזבורסקי מתיר את דמו של ראש העיר

הדמות הכי בעייתית בכל הסיפור הזה הוא סער גינזבורסקי, "חולה תקשורת" שלעיתים נדמה כי הוא מוכן לעשות הכל רק כדי לקבל כותרת, גם אם מדובר במילים קשות שמובילות לתגובות שרשרת עליהן תיכף נרחיב. סער הוא איש פוליטי, התמודד למועצת העיר בבחירות האחרונות ובסופו של דבר רשם כישלון חרוץ בזמן שלא נכנס למועצה.

הוא לא מוותר וממשיך לפעול בכל דרך כדי ללקט עוד קולות, עוד לייקים ברשתות החברתיות. הוא מעלה פוסטים על בסיס יומי, חלק גדול מהם ממוקדים נגד ד"ר לסרי, לעיתים עם מילים קשות ביותר, כשבכל פעם הוא חותם עם צמד המילים: "עלובים נמאסתם" (הכוונה להנהגת העיר הנוכחית). בחלק מהמקרים סער גורר אחריו כמה וכמה אוהדי ספורט, שכותבים תגובות נזעמות נגד ראש העיר, ויש כאלה שכתבו מילים לא פשוטות שניתן לפרש אותן כאיום מרומז, מילים מלאות שנאה יוקדת. סער לא עוצר את ההסתה הזו, הוא ממשיך בכל הכח, וגם לא מוחק תגובות קשות שכאלה, אולי זה מתאים לו לחמם את הגזרה ולא חושב מה עלול להיות השלב הבא.

בשיא חוצפתו, גינזבורסקי, פרסם בדף הפייסבוק שלו הזמנה רשמית לד"ר לסרי להגיע לגמר גביע ליגה ג', שהתקיים לפני שבוע וחצי בין עירוני להפועל אשדוד, וביקש מראש העיר להגיע ולהעניק את הגביע לקבוצה המנצחת. יש כאלה שלא מכירים את הסיפור לעומקו, וראו בהזמנה זו כצעד לגיטימי, אפילו מבורך מצד סער. אותה יד שכתבה סטטוסים מלאי ארס ורעל נגד לסרי, היא זו שכתבה הזמנה מגוחכת, שבעצם פוגעת באינטליגנציה של כל מי שמצוי בסוד העניינים.

חשוב לציין כי ראש העיר עושה הפרדה בהתנהלות שלו מול גינזבורסקי, מאבק שעשוי להגיע למשטרה ולבית המשפט, ונתן הוראה ברורה לרשות הספורט העירונית, לפעול על פי הקריטריונים הברורים שנקבעו מזה מספר שנים בכל מה שקשור לתמיכה וסיוע לקבוצות ספורט השונות, מבלי לפגוע בזכויות של עירוני אשדוד. מן הסתם, קבוצה מליגה ג' שהוקמה לפני זמן קצר, תקבל תנאי מינימום, כמו כל קבוצה אחרת שתקום בענף ספורט אחר, ויש כאלה המנסים לטעון כי מדובר בהחלטות לא מקצועיות של רשות הספורט.

נעים שומר – אתה שקרן!
יכולתי לבחור מילים יותר מעודנות למילה שבחרתי להציג את נעים שומר שתי שורות קודם לכן, אבל אני חושב שהוא לא ראוי לקבל הנחות, בזמן שהוא מתנהג בצורה לא מכובדת ולא ראויה.

לפני שנה לערך שומר העלה הצעה לסדר במועצת העיר ופרסם בכלי התקשורות השונים, טענות קשות נגד ההתנהלות הכספית של מ.ס. אשדוד. הוא דרש לקבל נתונים כספיים, ורמז שהכנסות רבות בהיקפים של מיליוני שקלים "נעלמו". החלטתי לחייג לשומר ולשאול אותו מדוע הוא לא מבקש לקבל את הנתונים בדרך הלגיטימית, במקום לרוץ לתקשורת עם נתונים לא נכונים בעליל. הוא גמגם תשובה לא ברורה, והחלטתי לעדכן את ג'קי בן זקן בתוכן השיחה.

בן זקן הפתיע אותי ואמר: "תתקשר שוב לשומר ותציע לו בשמי שהוא מוזמן להצטרף להנהלת מ.ס. אשדוד, כך הוא יוכל לקבל את כל הנתונים וגם להיות מעורב בצורה ישירה בכל ההחלטות שלנו". העברתי את ההצעה לשומר, וגם הצעתי לו שייפגש עם בן זקן, כדי שיוכל לקבל את כל התשובות לשאלות שלו, אבל שומר לא רק שהתעלם מההצעה המעניינת, אלא הוא המשיך לתקוף את מ.ס. אשדוד, ולא עדכן את הציבור בהצעה שג'קי בן זקן העביר לו. למעשה, נעים שומר שיקר את הציבור, בזמן שהמשיך להכפיש את הקבוצה הבכירה בעיר, ויכל לכל הפחות להיות גלוי ולשתף את כולם בהצעה הראויה שקיבל.

שומר ממשיך בדרכו העקומה, תוקף את ראש העיר בכל הזדמנות ומצפה לגרוף הון פוליטי. לסרי למוד הניסיון לא מתרגש מדבריו של שומר, עונה לו בצורה חריפה ומעמיד אותו במקומו, וגם במקרה הזה שוקל את צעדיו מולו.

מה שבטוח, לסרי כבר הוכיח בעבר שבאיומים, בכוחניות ובהסתה קשה מאוד לנצח אותו. הוא נאמן לדרכו והולך בשבילי הצדק והחוק, ברוח נעימה וחיובית.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך