כיאה לאלופה. מכבי אשדוד נשים פתחה את העונה בניצחון

אלופת המדינה בכדורסל נשים , מכבי אשדוד פתחה בניצחון במחזור הראשון 80:69 על הפועל פ"ת. במחזור הבא מחכה לה הרצליה שלקחה ממנה את הדאבל ואת גביע המדינה. הלוואי על הגברים.
בנות מכבי אשדוד
רוצות לייך גם בסיום מול רמת חן. בנות מכבי אשדוד. (צילום:פבל)

ככה פותחים עונה. אלופת המדינה בכדורסל נשים, מכבי בן אוצר השקעות אשדוד, גברה בבית על הפועל פ"ת 80:69.

בנות אשדוד לא התקשו מול הקבוצה האורחת ועשו את המוטל עליהן. כבר ברבע הראשון נפתח פער של 25:15 לאלופה והיה ברור לאן המשחק הולך. המחצית הסתיימה בפער של 17 נקודות 47:30 לאשדוד. אומנם הפער ברבע השלישי צומק ל-9 נקודות 64:55, אבל שוב לחצה אשדוד וסיימה את המשחק עם 11 הפרש, 80:69.

באשדוד בלטו שי דורון עם 15 נקודות ו-4 חטיפות. קטיה לויצקי הרכש החדש מרמלה עם 12 נקודות ו-6 ריבאונדים ואלשיה קלארק המתאזרחת של אשדוד והנבחרת עם 16 נקודות 5 חטיפות ו-7 ריבאונדים. גם אשלי האוטוס, הזרה של אשדוד היתה מהטובות במשחק עם 7 חטיפות להן הוסיפה 11 נקודות.

דורון וקלארק. עשו את שלהן. (צילום פאבל)
דורון וקלארק. עשו את שלהן. (צילום פאבל)

המאמן עדן ענבר, נתן לשחקניות הבולטות לנוח. לדוגמא שי דורון שיחקה רק כ-20 או לויצקי ששיחקה 21 דקות. זו היתה הזדמנות לענבר לתת דקות ראשונות אי פעם בקבוצה הבוגרת לתאומות מיכל ושירה ששון.

ביום שני הקרוב, תשחק אשדוד מול הרצליה, שמנעה מאשדוד דאבל, כשניצחה אותה בגמר גביע המדינה בשנה שעברה. הזדמנות טובה לאשדוד להחזיר להרצליה על כך. כבר במחזור השני האלופה תפגוש את מחזיקת הגביע.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך