אוחיון לקראת סכנין: "רוצים לשמוח גם במהלך השבוע הקרוב"

מאמן מ.ס אשדוד התייחס למשחק החשוב במוצ"ש (18.00, הי"א), מול סכנין שנמצאת מתחת לאשדוד. נראה כי ההרכב שניצח את הפועל חיפה למעט אולי שינוי קטן. ג'ראפי עדיין לא כשיר, משפתי יעמוד בשער.
אוחיון לקראת סכנין: "רוצים לשמוח גם במהלך השבוע הקרוב"
. אוחיון.

משה אוחיון ומועדון ספורט אשדוד, מתכוננים למשחק אולי החשוב ביותר העונה, מול סכנין במוצ"ש (18.00, הי"א). אוחיון יודע כי ניצחון במשחק הזה יפתח את העונה כולה. לעומת זאת הפסד יסבך מאוד את אשדוד.

אוחיון: "כל משחק מבחינתנו הוא חשוב וקשה. ננסה להמשיך באותה הצורה ששיחקנו מול הפועל חיפה. נקווה מאוד שננצח. האווירה בקבוצה טובה, כמו כל קבוצה שמנצחת. אנחנו במהלך השבוע הבא רוצים גם לשמוח"

נראה כי השוער יואב ג'ראפי לא יישחק גם השבוע בגלל מחלה. אוחיון: "יואב היה חולה עכשיו הוא מתאושש, בטוח בשבוע הבא יחזור אלינו. רועי משפתי עשה עבודה טובה מאוד והוא שוער לגיטימי". משה אוחיון מתלבט לגבי הההרכב, אבל נראה כי ימשיך כמעט באותו הרכב שניצח את הפועל חיפה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך