מכבי אשדוד מחכה לזרים מהאנ.בי איי להתחזק. אכזבה מיכולת הישראלים

אחרי 3 הפסדים רצופים במכבי אשדוד מחפשים פתרונות. מסתמן כי יחכו לשחקני אנ.בי.איי שישוחררו. אז יוחלף לפחות אחד הזרים, כנראה מייקל גלאדנס. ביקורת גם על נתוני המשחק של הישראלים שבינתיים לא מספקים את הסחורה. ציפייה לחזרתו של יהוא אורלנד
כל הליגה על הגב שלהם. שחקני מכבי אשדוד

במכבי אשדוד/באר טוביה, ערכו אתמול שיחות, למצוא דרך לצאת מהמשבר שפקד את הקבוצה, 3 הפסדים רצופים מפתיחת העונה, האחרון שבהם אתמול, מוצ"ש בחולון (76:67) רחוק מהציפיות והמטרות בתחילת העונה. אז דיברו על הצמרת הגבוהה.

המסקנות חולקו לשתי קטגוריות: הזרים והישראלים.

בגזרת הזרים, הוחלט לחכות לשחרור הצפוי של שחקני אנ.בי.איי שחלקם לא נקלטו בקבוצותיהם. ברור כי כבר עתה מחפשים עבור מכבי אשדוד זר אחד לפחות, שנראה כי מי שיישלם את המחיר, לפחות עתה, הוא הסנטר מייקל גלאדנס, שחוזהו נגמר באמצע חודש נובמבר.

אבל גם הישראלים של הקבוצה לא יצאו נקיים. בקבוצה ישבו על הנתונים הסטטיסטיים היבשים של הישראלים וראו שהם רחוקים מאוד מהמספרים שבעתיים הגיעו לקבוצה. בצוות המקצועי יש כוונה לעבוד איתם על החלק הזה ולהבהיר גם מהן הציפיות מהם. לדברי גורם בקבוצה, אין כרגע ישראלי שניתן להביאו. נראה כי אם היה, היו מצרפים אותו.

בקבוצה מצפים לשובו של יהוא אורלנד בעוד כ-3 שבועות, שנפצע בתחילת העונה וחזרתו, אמורה על פי ראשי הקבוצה לשפר את הנתונים של הישראלים ומכאן את נתוני הקבוצה.

אגב המאמן צביקה שרף והצוות המקצועי שלו, זוכים לגיבוי מלא, למרות שלושת ההפסדים. כרגע לא חושבים בקבוצה כי הבעיה מגיעה מעמדת המאמן. ההפך, מצפים ממנו שהוא יוציא את הקבוצה מהמצב אליו נקלעה.

באשדוד מצפים שיוציא את הקבוצה מהמצב צביקה שרף.
באשדוד מצפים שיוציא את הקבוצה מהמצב צביקה שרף.

בקבוצה כבר לא בונים בסיבוב הזה על הצמרת, כי לקבוצה משחקים מול אילת, מכבי ת"א והפועל ת"א. עד כדי כך הציפיות צנועות, שישמחו לצאת עם ניצחון אחד מתוך השלושה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך