"אנחנו יכולים לנצח בפ"ת"

מיכאל אוחנה קשר מ.ס אשדוד, מוליכת הליגה הלאומית והנבחרת הצעירה, מתייחס למשחק הצמרת בשישי מול השנייה הפועל פ"ת. על המטרה לחזור לליגת העל מוקדם מבחינתו לדבר.
מיכאל אוחנה. הוא או גדי קינדה יפתחו בחולית הקישור בנבחרת. (צילום: פהל)

מיכאל אוחנה, שחקנה של מ.ס אשדוד מוליכת הליגה הלאומית והנבחרת הצעירה ואחד השחקנים החשובים בהרכב של איל לחמן, מתכונן למשחק הצמרת ביום שישי מול השנייה הפועל פ"ת. הוא יודע שקל זה לא יהיה, אבל הכותרת שניפק מעידה גם על הכוונות של אשדוד, לקראת המשחק.

אוחנה: אין מה לדבר המשחק הזה חשוב מאוד. אנחנו מבחינתנו מתכוננים כמו שצריך. אנחנו צריכים לבוא למשחק כמו שאנחנו יודעים. אסור לנו להתרגש יותר מידי ומנגד לא להיות שאננים. אם נגיע מחויבים, אני מאמין בנו ואני מאמין שאפשר לנצח בפ"ת, בוודאי לעשות תוצאה טובה".

אבל גם מול הפועל ירושלים האחרונה בטבלה באתם מחויבים וזה לא עבד

"האמת נגד הפועל ירושלים היו לנו הרבה מצבים לשער. לא שיחקנו ברמה הכי גבוהה ועדיין היינו טובים יותר מהם. לצערי לא הצלחנו לכבוש, אבל גם לא ספגנו. נלמד מהמשחק הזה".

אז נעבור ברשותך למשחק מול פ"ת. יש לחץ לקראת המשחק שם?

"לא לחץ שלילי. זה לחץ חיובי. לחץ של רצון לשחק. לא משהו שמפריע לרעה. הייתי אומר שההפך הוא הנכון, הלחץ הזה עושה לנו רק טוב".

אגב, תתחדשו על המקום הראשון לבדכם. השבוע נפרדתם מפ"ת והיא ירדה למקום השני. מקום ראשון זה מחייב לא?

אוחנה: "המקום הראשון אינו מלחיץ. אבל זה לא המקום שקובע. אם קבוצה שומרת על עקביות לאורך זמן, אז זה לא המקום זו הדרך. הדרך כבר תביא אותנו למקום הנכון".

שחקני אשדוד ברגע של שמחה. גם בפ"ת?
שחקני אשדוד ברגע של שמחה. גם בפ"ת?

ובכל זאת, אתם במקום שממנו חוזרים לליגת העל. זה מקומכם הטבעי לא? זו גם המטרה. והיא עוברת גם פ"ת.

אוחנה. "מוקדם מידי לדבר על זה. יש עוד דרך ארוכה לעבור"

אז רגע, לפני שנפרד, מה לרשום בפ"ת? איזו תוצאה? טובה או רעה מבחינתכם?

"אני לא נכנס לתוצאה טובה או רעה. אני מבטיח שאת המוטל עלינו, נעשה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך