הפועל פ"ת – "מכאן לא יוצאים עם נקודות"

זה לפי האתר הרשמי של השנייה בטבלה הפועל פ"ת לקראת משחק הצמרת מחר שישי (15.00) מול המוליכה מ.ס אשדוד. עוד באתר : " עם אימפריות לא מתעסקים". לידיעתך וטיפולך איל לחמן.
מבחינתם זה קרב. שחקני פ"ת באימון. (צילום: באדיבות הפועל פ"ת האתר הרשמי)

"זהו קרב של הצהרות". "מכאן לא יוצאים עם נקודות". אלה הם רק חלק מההצהרות שמפורסמות בסרטון שמופיע באתר הרשמי של הפועל פ"ת, שנמצאת נקודה מאשדוד, לקראת משחק הצמרת מחר (שישי) מול מ.ס אשדוד מוליכת הליגה, במסגרת המחזור התשיעי בליגה הלאומית בכדורגל.

בסרטון נכתב : זהו קרב של הצהרות. את המסר הזה כל יריבה חייבת להבין. מכאן לא יוצאים עם נקודות". אבל השיא עוד לפנינו : "עם אימפריות לא מתעסקים. אשדוד תבינו כי זה הרי למענכם. האימפריה חייבת לחזור". ולסיום נכתב: "מ.ס אשדוד מגיעה לאזור המסוכן".

ייתן את הדעת למשחק ובוודאי להצהרות של פ"ת. איל לחמן
ייתן את הדעת למשחק ובוודאי להצהרות של פ"ת. איל לחמן

באשדוד מתכוננים למשחק. בקבוצה מבינים כי מפ"ת, בניגוד לדברי הפועל פ"ת, חייבם לחזור עם נקודות והמאמן איל לחמן נותן את הדעת בעניין. היום (חמישי) גם צפויה אסיפה שתהיה בה התייחסות לכך. ניצחון של אשדוד בפ"ת יהיה דווקא הצהרות כוונות. רק של שחקני אשדוד להמשך העונה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך