הפועל אשדוד הודחה על ידי נס ציונה 23:27

הסתיים חלום הגביע. קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד הודחה היום, רביעי, בשלב רבע גמר גביע המדינה, כשנוצחה על ידי נס ציונה 23:27. זו הפעם השנייה בה מפסידה אשדוד בנס ציונה העונה, בתוך שבועיים. רק שבגביע המדינה אי אפשר לתקן. אשדוד נשארה עם המטרה בליגה - פליאוף עליון.

הפועל אשדוד נחשבת לקבוצה המפתיעה העונה בליגת העל בכדוריד ואולי כבר המילה מפציעה כבר לא מופיעה ליד שמה. הפעם היא שוב הפתיעה, הפתיעה מההפסד ברבע גמר גביע המדינה לנס ציונה 23:27 והודחה מהמשך המשחקים. זו הפעם השנייה בה מפסידה אשדוד לנס ציונמה, בתוך שבועיים. רק שבגביע המדינה כבר אי אפשר לתקן. אשדוד שזכתה בתחילת העונה ב"גביע ווינר" ורצתה גם את גביע המדינה, נשארה עכשיו מטרה אחת – הפליאוף העליון.

אשדוד אומנם חסרה את יותם טל וגיל כרמין, אבל זה לא מסביר את ההפסד. הפתיחה הייתה שקולה (4:4 – אחרי 10 דקות), כשבשתי הקבוצות בלטו הזרים אלכס בוסיץ'  באשדוד ומילוש בואישיץ' בנס ציונה. עמית כהן ואמיר לנגליב הוליכו את נס ציונה ליתרון 6:8 (20'). בואישיץ' קבע 8:10, אבל דדי פרץ קבע שיווין 3 שניות לסיום המחצית 12:12.

עמית כהן העלה את נס ציונה ל-13:15 (35'). ברק פריד קבע 15:20 (41'), והפער כבר צמח ל-6 שערים. יוסי ביטרמן מאשדוד צימק ל-26:21 (55'), אבל הפער נשמר כמעט עד לסיום. שפטו שלמה כהן ודור לרון.

ככבשו לאשדוד: עמרי קושמרו ואלכס בוסיץ עם 6 שערים כ״א, טיאומיר דודר עם 4 שערים,יוסי ביטרמן ודדי פרץ עם שני שערים כ״א , אלעד טלקר, רועי ביטון, אדיר כהן עם שער אחד כ״א.

עכשיו תצא הקבוצה לפגרה ארוכה של שלושה שבועות בתקווה להחלים מהפציעות ולהצליח במטרה שנותרה כאמור, להגיע למקומות 1-4 בסיום העונה הסדירה שהמשמעות שלה היא, פליאוף עליון.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך