הגברים באילת הנשים מול חולון רוצים לסיים שנה בניצחון

קבוצות הגברים והנשים של אשדוד בכדורסל, יישחקו בחמישי מחזור ליגה, שינעל את 2015. מכבי אשדוד תשחק באילת (18.15) ותקווה לחזור לנצח לאחר ההפסד נהריה. קבוצת הנשים תארח בבית את האחרונה אליצור חולון (19.00) וגם היא תרצה לחזור לנצח לאחר ההפסד למוליכה רמת חן. לסיים את 2015 בטעם טוב.

מחזור אחרון לשנת 2015 בליגת העל לגברים ולנשים בכדורסל.

קבוצת הגברים תשחק בחוץ מול אילת (18.15) שנמצאת מקום אחד מתחת לאשדוד בליגה, במסגרת המחזור ה-14. אשדוד רוצה לחזור לנצח לאחר ההפסד לעירוני נהריה בליגה. הפסד בו הקבוצה נעלמה כמעט 3 רבעים וחזרה רק לקראת הסוף. הפעם לא ירצו שזה יקרה. המטרה לסיים את 2015 בניצחון.

קבוצת הנשים תארח את אליצור חולון (19.00) האחרונה בליגה, במסגרת המחזור ה-11. על הנייר אשדוד חייבת לנצח. אשדוד שנוצחה במחזור האחרון על ידי המוליכה רמת חן, רוצה אף היא לחזור לנצח ולסגור את 2015 בניצחון.

אגב אצל הבנות, אמורה בזרה בחדשה תרזה פליאסנס לשחק יותר דקות מאשר המשחק מול רמת חן, שבו היא שיחקה יחסית מעט כ-13 דקות. מי שתחסר היא אשלי האוטס שעזבה את הארץ, מאחר וטאנישה רייט, אמורה להגיע למחרת המשחק.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך