יהונתן שולדבראנד: אם היינו מנצחים היו אומרים שיש בעיה עם הישראלים?

שולדבראנד שחקנה של מכבי אשדוד, הממוקמת לפני אחרונה בליגה, ענה לביקורת על יכולת השחקנים הישראלים, לנוכח 3 הפסדים מפתיחת העונה. ""לכל קבוצה קצב ההתחברות משלה".
שולבראנד מול החברים
להוריד ממנו את הלחץ מהמפגש עם החברים מהעונות הקודמות. שולדבראנד. (צילום: פבל)

מכבי אשדוד/באר טוביה, מנסה למצוא פתרונות למצבה מתחילת העונה, 3 משחקים רצופים ו-3 הפסדים רצופים, רחוק מאוד מההמטרות בתחילת העונה. ההפסד האחרון היה בחולון 76:67.

אחת הבעיות עליהן דיברו בגלוי, היא הישראלים שלא נותנים את המספרים הסטטיסטיים שלהם. יונתן שולדבראנד, שהגיע השנה לקבוצה מהפועל ת"א ונחשב לאחד הישראלים הבכירים התייחס לעניין.

שולדבראנד : אם היינו מנצחים את חולון מישהו היה אומר שיש בעיה עם הישראלים? אתה חושב שהישראלים לא רוצים לנצח? ברור שכן. ככה זה כשלא הולך אז הכל לא בסדר. כשמנצחים, אז לא מתעסקים בדברים שכאלה".

לדברי השחקן, המצב זמני: קודם על חסרים לנו 2 ישראלים, יהוא אורלנד שאמור לחזור בעוד 3 שבועות והוא משמעותי ונועם לייש שנפצע וסיים את העונה. כל קבוצה יש לה את הקצב שלה. חלקנו משחקים יחד לראשונה ואנחנו נתחבר. ייקח זמן אבל זה בסוף יתחבר".

אגב ביקורת יש גם על הזרים, אבל בשלב הזה, עד שלא יידעו מי מתפנה מהאנ. בי. איי ,נותנים להם קרדיט, למרות שמדברים על אי חידוש חוזהו של הסנטר מייקל גלאדנס. מה שברור הוא שסוכנים מחפשים עבור הקבוצה שחקנים זרים. אשדוד צפויה לשחק במחזור הקרוב מול אילת בבית. על הנייר אילת טובה יותר, אבל באשדוד מציינים כי על הנייר אשדוד הייתה טובה גם מנהריה והאחרונה גברה על אשדוד בבית.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך