למרות התיקו המאופס מול ירושלים מ.ס אשדוד ראשונה בטבלה

תוצאת התיקו המאכזבת מול סוגרת הטבלה מירושלים, אולי קטעה רצף של 5 ניצחונות, אבל מ.ס אשדוד לבדה בראש הטבלה נקודה מהשנייה, הפועל פ"ת. המאמן לחמן הזהיר את השחקנים לפני המשחק "אסור לנו ליפול ולאבד נקודות במשחק הזה". בשבוע הבא "קרב הצמרת" מול פ"ת.
מחשבים מהלך

קבוצת הכדורגל של מ.ס אשדוד, אומנם החמיצה הזדמנות אתמול , שני, לפתוח פעם של 4 נקודות מהמקום שממנו לא עולים ליגה, אבל למרות התיקו המאופס מול הפועל ירושלים, אשדוד עלתה למקום הראשון בטבלה, שם היא נמצאת לבדה (נפרדה מפ"ת שהיתה צמודה אליה) , ופתחה פער נקודה מפ"ת ו2 נקודות מהשלישית,אחי נצרת.

הכל היה מוכן מבחינתה של אשדוד לפתוח פער גדול יותר, של 4 נקודות. משחק מול האחרונה בטבלה הפועל ירושלים והפסד של פ"ת. אבל העניינים במגרש הסתדרו אחרת. אייל לחמן מאמן הקבוצה אמר לשחקנים לפני המשחק: "תיזהרו שלא יקרה לנו מה שקרה לקבוצות הצמרת, שהפסידו לקבוצות במיקום נמוך מהן. אסור שזה יקרה לנו". אז אומנם אשדוד לא נוצחה, אבל האכזבה מהתיקו גדולה. הנחמה היא כאמור במקום הראשון.

חושב כבר על פ"ת. לחמן
חושב כבר על פ"ת. לחמן

לחמן פתח את המשחק בהרכב התקפי, כשמיכאל אוחנה הקשר הקדמי, משחק מאחור ולא פחות מארבע שחקנים נוספים, זריהן, אינברום, קוגבינה ודוד, נמצאים בחלק היותר קדמי. זריהן (9), אינברום (28), במשחק טוב, שאולי הרשים בו את מאמן הנבחרת הצעירה, אריק בנאדו, שבא לראות אותו, את אוחנה ואת דוד, כמעט עשו את השער המיוחל, אבל ירושלים שהגיעה לגנוב נקודה, סגרה את המשחק והקשתה על אשדוד.

סיפור דומה היה גם במחצית השנייה, ואשדוד שוב החמיצה ליד השער של ירושלים. הצפייה לכבוש מול האחרונה, גרמה ללחץ מהפתיחה וככל שנכנסו יותר למשחק, כך גבר הלחץ לשער הראשון, שכאמור לא הגיע. מבחינת ירושלים הנקודה בחוץ ועוד מול אשדוד היא השיג. אומנם מידי פעם היא יצאה למתפרצות, אבל העובדה שהשוער האשדודי, משפתי נגע בכדור פעם אחת, מלמדת הכל.

עכשיו הכל מוכן למשחק מול הפועל פ"ת במחזור הבא בפ"ת. קל לא יהיה שם. אבל כאמור אתמול גילתה אשדוד, שאין דבר כזה משחק קל

הרכב אשדוד: משפתי, בן זקן, מקדש, סירושטיין, אליהו, ביינשרדיני, אוחנה, אינברום, קוגבינה (מושל), זריהן (מונד), דוד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך