כמו אלופה. אשדוד הביסה את פ"ת 44:75

האלופה חוזרת לעצמה. באחד ממשחקיה הטובים ביותר העונה, הביסה אלופת המדינה בכדורסל, מכבי בן אשדוד את הפועל פ"ת בחוץ 44:75, במחזור הראשון בסיבוב השני. במחצית המשחק כבר היה גמור כשאשדוד הובילה 18:39. ביום שני תארח אשדוד את השנייה בני הרצליה (19.00), ניצחון יעלה אותה למקום השני. טיאה פרסלי בלטה עם 15 נקודות.
בנות מכבי אשדוד
רוצות לייך גם בסיום מול רמת חן. בנות מכבי אשדוד. (צילום:פבל)

אל תשכחו לרגע. מדובר עדיין באלופת המדינה. מכבי בן אשדוד מתחילה לחזור לעצמה. היום (חמישי), היא הביסה במסגרת המחזור הראשון של הסיבוב השני את הפועל פ"ת בחוץ, 44:75! ככה מתחלים סיבוב. כיאה לאלופה.

עם הירידה למחצית, היה ברור שהמשחק גמור. אשדוד ירדה עם 39 נקודות כשהיא משאירה את פ"ת עם 18 נקודות בלבד, כשהיא שהוא שבמשחק הגנה מצוין, של בנות אשדוד, גרם לפ"ת לקלוע ברבע השני, רק 6 נקודות! דבר נדיר מאוד בליגת העל לנשים.

כרגיל את הנקודות שלהן נתנו קלארק (14), מוניק אוליבר הזרה החדשה, בעוד משחק טוב (11), לויצקי, דורון ובן נון 8 נקודות כל אחת. אבל מי שהפתיעה בגדול היא טיאה פרסלי, שקיבלה דקות רבות במשחק הזה כ-12.30 דקות, הרבה בגלל שהמשחק היה גמור כבר במחצית והיא החזירה בגדול עם 15 נקודות והוכיחה אולי שווה לתת לה דקות ולהכניס אותה יותר לרוטציה. עוד קיבלו הזדמנות ליותר דקות משחק, לימור פלג, שירה ששון ועדי לוקס.
אשדוד עלתה למאזן של 5 ניצחונות ו-3 הפסדים וביום שני (19.00), תארח את קבוצת בני הרצליה השנייה וניצחון של אשדוד יעלה אותה למקום השני. עוד קלעו לאשדוד: סאני 7 (באחד ממשחקיה האחרונים כנראה בקבוצה), לוקאס והאוטס 2 כ"א.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך