יוני 2019

Depositphotos_24530231_s-2019

זהותם של אזרחים גיאורגים באשדוד נגנבה ומתחזים להם הועסקו תחת שמם

התגלתה רשת זרה שגנבה את הזהות של עשרות אזרחים ישראלים ממוצא גיאורגי בארץ, מתוכם גם תושבים מאשדוד. האזרחים הישראלים גילו כי תעודות הזהות שלהם משמשות מתחזים העובדים בארץ תחת שמם, אחד מהם: "הייתה דרישה ממס הכנסה למס שלא שילמתי כי עבדתי כאילו ב-7 מקומות עבודה". המשטרה פתחה בחקירה

קרא עוד »
644

"צעקתי בקול את שם הילדים שלי ואמרתי שהיום לא אמות"

אבישי אפטקר (38), חבר עמותת אדומים אשדוד ומנופאי בנמל אשדוד, עבר לפני שבועיים תאונת דרכים חזיתית, בצומת ניר גלים, שבה נהגת רכב אחר נכנסה ברכבו. הוא היה בין חיים ומוות, וסיים בחילוץ תחת זריקת טשטוש מרכבו על ידי לוחמי האש, עם יד מרוסקת ו-6 שעות ניתוח באסותא אשדוד, תקופה ההחלמה המוערכת היא כשנה. אבישי: "צעקתי בקול את שם הילדים שלי ואמרתי שהיום לא אמות"

קרא עוד »
מטבחים באשדוד

מטבחים יוקרתיים מצריך את תשומת הלב שלכם

בבואכם לתכנן את הבית יהיה עליכם להקדיש תשומת לב לתכנון המטבח. מטבחים יוקרתיים מהווים את המילה האחרונה בתחום העיצוב – מדובר ברמת גימור גבוהה ועיצוב מרהיב ביותר הגורם לכל אורח לגלות עניין רב והתלהבות

קרא עוד »
lass

שובו אשדוד – מקום שני באליפות שחמטק הארצית

תלמידי בית ספר שובו העניקו מתנה נהדרת לסיכום שנת הלימודים. הם קטפו את המקום השני בתחרות השחמטק הארצית והעלו חיוך של גאוה על פני המורים. גם ההורים הצטרפו לחגיגה והודו על שנה נפלאה לילדיהם. מלכי שיינין, מנהלת בית הספר: "אנו יוצאים לחופשה בטעם של עוד וכבר מתגעגעים לתלמידים הנהדרים שלנו"

קרא עוד »
Depositphotos_52587103_s-2019

משלישי: שביתה בכל מעברי הגבול ובנתב"ג

השביתה בכל מעברי הגבול – כולל בנתב"ג. ועד העובדים ברשות האוכלוסין טוען כי השביתה מגיעה בעקבות "עיכובי שכר ממושכים ופגיעה ברכיבי שכר שונים שהוסדרו בהסכם הקיבוצי". העובדים מאשימים את הנהלת רשות האוכלוסין ומשרד האוצר בעיכוב בתשלום שכרם.

קרא עוד »
הניתוח שהציל חיים.

הגיעה לבדיקה באסותא אשדוד וחייה ניצלו

אשה בת 47 שעברה שני אירועים מוחיים, הגיעה לבירור מקיף בביה"ח אסותא אשדוד והתגלה אצלה פגם במחיצה שמאפשר לקרישי דם קטנים לעבור לאזור הצוואר ולסכן אותה. לאחר האבחון בוצע צנתור כדי לסגור את המחיצה, וההליך הסתיים בהצלחה ובהצלת חייה.

קרא עוד »
65314743_10157202436080782_3423169607282720768_n

'האלופה הניצחית'. עוד תואר אליפות ל'דולפיני' אשדוד

אלופת אירופה בכדורגל באולמות, לחרשים וכבדי שמיעה, זכתה בתואר האליפות השביעי שלה והחמישי ברציפות לאחר שגברה על אריות חיפה 0:6. חן ברגד שחקן הקבוצה זכה ב-3 תארים: שחקן העונה, מלך השערים של הליגה עם 24 שערים וחמישיית העונה.

קרא עוד »
ממשיך. גאבור לנגהאנס.

גאבור לנגהאנס החליט להמשיך בהפועל אשדוד אלופת המדינה בכדוריד

הגרמני האריך את חוזהו באלופת המדינה, הפועל אשדוד, שהודיעה כבר בתחילת השבוע על החתמתו של מקשר נבחרת ישראל – ניבו לוי. שדוד הצליחה לשמור על מרבית שחקניה הבכירים, בהם השוער המצטיין טומיסלב סטויקוביץ', שי הרשקוביץ, טל הרשקוביץ, עומרי קושמרו, האחים יוסי וישראל ביטרמן, וצעירי הקבוצה המוכשרים.

קרא עוד »
פקק באשדוד

האשדודים שישימו את הסוף לפקקים?

אנחנו מבלים שעות בפקקים בשעות העומס. אבל פעם חשבתם על כמה מיושנת הדרך בה עובדים הרמזורים בכבישים? הכירו את הסטארט אפ מאשדוד שמפתחים טכנולוגיה החדשה שהולכת לשנות את כל מה שהכרתם

קרא עוד »
897879897897

איך מדורות גן יכולות לשדרג את הגינה שלכם?

מדורות גן הינן אלמנט אשר נראה בעיקר בבתי עשירים אמריקאים, והרבה מאוד ברחבי העולם, ובישראל עד לשנים האחרונות כמעט ולא היו רואים את המוצרים הללו. רבים אשר רצו להקים מדורת גן בגינה שלהם, היו צריכים להזמין בעלי מקצוע שיבצעו זאת עבורם באופן אישי, והעלויות היו בהתאם.

קרא עוד »
הנחיות פיקוד העורף להתנהגות נכונה בעת רעידת אדמה

הנחיות פיקוד העורף במקרה של רעידת אדמה באשדוד

לפני שעה קלה התרחשה רעידת אדמה בעוצמה 3.7, באזור דרום ים המלח. זו הזדמנות מצוינת לרענן את הנחיות פיקוד העורף ולהזכיר כי בעת רעידת אדמה יש חשיבות רבה להתנהלות שלנו בשניות הראשונות. לפניכם מידע הסברתי, אנא קראו היטב את ההנחיות ודאגו שגם בני הבית מכירים אותן

קרא עוד »

גאווה? חלקית / משה סידי

אני לא מתכוון ללמד אנשים אם צריך לצעוד או לא, כל אחד שיחליט אם מצעד הגאווה הוא מלא בגאווה או לא. אבל בתל אביב תופעות הלוואי שהיו במצעד, בעיקר ההתערטלות של חלק מהצועדים, לא קירב את הציבור אל הגאווה, אלא דווקא הרחיק… וחבל

קרא עוד »
פועל בניין קיבל התקף לב על גג הבניין בו עבד

פועל בניין קיבל התקף לב על גג הבניין בו עבד

הוא נמצא על גג בית בבניה בו עבד, בניר גלים ולא ניתן להוריד אותו לצורך פינוי לקבלת טיפול רפואי. לוחמי האש הושיבו את האיש על סל המנוף שכל הזמן יש בקרה על מצבו הרפואי. לאחר מספר דקות ופעילות מורכבת האיש חולץ והועבר לגורמי הרפואה.

קרא עוד »