צ'קול ממשיך לעונה נוספת באדומים אשדוד

צ'קול שברזומה שלו קבוצות כמו מכבי ת"א, מ.ס אשדוד, ראשון לציון, יבנה ועוד, ימשיך לעונה השלישית שלו בקבוצה. צ'קול: "מחכה שתתחיל כבר העונה ומאחל לנו שתהיה לנו עונה מוצלחת".

הפועל אדומים אשדוד הצליחה להשאיר לעונה נוספת את רחמים צ'קול, משחקניה הבכירים של הקבוצה, לעונה שלישית. צ'קול שיחק בקבוצות כמו מכבי ת"א, מ.ס אשדוד, ראשון לציון, יבנה ועוד.

מהמועדון נמסר: "אדומים יקרים שלנו אנחנו שמחים לפתוח שבוע חדש ולבשר לכם שהווינר האדום שלנו יהיה איתנו גם בעונה הקרובה. רחמים צ'קול. אחד מהשחקנים המובילים שלנו בשנתיים האחרונות שתמיד ברגעים המכריעים תמיד נמצא אותו שם אותם. הוא הפך כבר לשחקן בית של המועדון ואחד המובילים שלו בדשא ובחדר ההלבשה. אנו שמחים ונרגשים שצוקול ימשיך איתנו עונה נוספת.

צ'קול אמר:  "לא היה בכלל ספק איפה אני ממשיך ואיפה אני ישחק ולמי אני יתן את הלב שלי. יש לנו קבוצה ומשפחה אדומה מדהימה שלא ניתן לתאר במילים. אני ימשיך לעשות הכל למען הסמל והמועדון ובעיקר לשמח את האוהדים שלנו. מחכה שתתחיל כבר העונה ומאחל לנו שתהיה לנו עונה מוצלחת. אוהב אותכם"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך