'האלופה הניצחית'. עוד תואר אליפות ל'דולפיני' אשדוד

אלופת אירופה בכדורגל באולמות, לחרשים וכבדי שמיעה, זכתה בתואר האליפות השביעי שלה והחמישי ברציפות לאחר שגברה על אריות חיפה 0:6. חן ברגד שחקן הקבוצה זכה ב-3 תארים: שחקן העונה, מלך השערים של הליגה עם 24 שערים וחמישיית העונה.

קבוצת 'דולפיני' אשדוד, זכתה באליפות המדינה בכדורגל לחרשים וכבדי שמיעה. זהו הטריפל השני הרצוף של הקבוצה. אליפות אירופה, גביע המדינה ואליפות המדינה!

זו כבר מסורת אצל הקבוצה ששולטת בליגה שלה בצורה חד צדדית. זו האליפות החמישית ברציפות והשביעית בסך הכל. האליפות שנערכת בחסות איס"ח אירגון ספורט חרשים, הושגה לאחר ניצחון בגמר הפיינל פור של הליגה על אריות חיפה בתוצאה 0:6.

היו"ר יעקב אוליאל. האיש מאחורי ההשגים של 'דולפיני אשדוד'.

חן ברגד שחקן הקבוצה זכה ב-3 תארים: שחקן העונה, מלך השערים של הליגה עם 24 שערים ושחקן בחמישיית העונה. גם שפיר חפיף מקבוצת הבת של אשדוד 'כרישי' אשדוד/ראשלצ זכה בתואר שוער העונה וחמישיית העונה. סמי לה זנקו מקבוצת 'כרישי' אשדוד/ראשלצ נבחר לחמישיית העונה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך