צפו: מרדף אחר נער שרכב על קטנוע ונסע בפראות באשדוד

נער בן 16 תועד כשהוא נוסע בכבישי העיר תוך כדי ביצוע עבירות תנועה חמורות, בתום מרדף קצר הוא נעצר ונפתח נגדו הליך משפטי
מונעים סכנות: המשטרה עצרה באשדוד שבחי"ם תושבי יאטה

צעיר (16) תושב אשדוד נצפה מבצע עבירת תעבורה עת רכב על קטנוע. צוות שיטור עירוני שהבחין בכך הורה לו לעצור את נהיגתו אך הצעיר החל נמלט בנהיגה תוך ביצוע עבירות תעבורה נוספות לרבות אי ציות לרמזור אדום. בסיוע ניידת משטרה נוספת הוא נעצר וכנגדו נרשמה הזמנה לדין.

הן רק חודשיים לאחר שקיבל לידיו צעיר תושב אשדוד את רישיון הנהיגה לרכב דו-גלגלי, "הספיק" הרוכב היום לקראת הצהריים להימלט מניידת השיטור העירוני שהורתה לו לעצור בעקבות עבירת תעבורה, לסכן משתמשי דרך ולחצות צומת בניגוד לאור האדום ברמזור. שוטרי התנועה שנקראו לסייע באירוע, איתרו את הרוכב והוא זומן לדין.

לקראת השעה 12 הבחין צוות השיטור העירוני באופנוע הנוסע ברחוב מנחם בגין וברוכב הצעיר וכי לוחית הרישוי מקופלת כך שלא ניתן להבחין במספר רישוי מלא. צוות השיטור ביקש לבדוק את פשר העניין ועל כן הורה לרוכב לעצור בצד הדרך תוך שכרז לו זאת. בתגובה החל הרוכב בנסיעה תוך שלא ציית להוראת השוטר, פנה לרחובות סמוכים שם אף לא ציית לאור האדום ברמזור וסיכן את שאר משתמשי הדרך. במקביל לנסיעה אחריו, הוזעק צוות שיטור נוסף שהצליח לאתר את הקטנוע ולעצור את הנהג הצעיר ולרשום כנגדו הזמנה לדין בה פורטו מעשיו של הרוכב.

צילום סרטון: דוברות המשטרה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך