החופש מתחיל: תלמידי בתי הספר והגנים מצטרפים לילדי התיכונים

היום בשעות אחר הצהריים יסיימו כל תלמידי התי הספר את הלימודים באופן רשמי, חלקם יהיו בקייטנות הפרטיות או הערוניות, וחלקם יחלו כבר מהלילה לגרום להורים להתגעגע לפתיחת שנת הלימודים
משרד החינוך: אלו החופשים שיקוצרו

יותר ממיליון וחצי תלמידים בבתי הספר היסודיים ובגני הילדים, וכ-140 אלף עובדי הוראה, יסיימו היום את שנת הלימודים התשע"ט בכל רחבי הארץ ויצטרפו לכ-700 אלף תלמידי תיכון וחטיבות ביניים, שפתחו את החופש הגדול כבר בשבוע שעבר.

ארבעים אלף ילדי בתי הספר בעיר אשדוד יוצאים היום לחופש הגדול, ובכך הם מצטרפים לתלמידי התיכונים, בחודש אוגוסט גם בתי הספר החרדים יצטרפו לחופש הרשמי הכולל של כל המוסדות החינוכיים ברחבי הארץ.

עם פתיחת החופשה מחר, יחלו לפעול מסגרות בתי הספר של החופש הגדול, ולצד זאת משרד החינוך מקדם שורה של פעילויות קיץ חינוכיות כדי להמשיך ללוות את התלמידים גם בזמן החופשה. המשרד יפעיל קייטנות דיגיטליות, מתחמי פעילות בחופי הים, מחנות קיץ, מחנות לימוד אנגלית, מתחמים חינוכיים נודדים ועוד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך