פועל בניין קיבל התקף לב על גג הבניין בו עבד

הוא נמצא על גג בית בבניה בו עבד, בניר גלים ולא ניתן להוריד אותו לצורך פינוי לקבלת טיפול רפואי. לוחמי האש הושיבו את האיש על סל המנוף שכל הזמן יש בקרה על מצבו הרפואי. לאחר מספר דקות ופעילות מורכבת האיש חולץ והועבר לגורמי הרפואה.
פועל בניין קיבל התקף לב על גג הבניין בו עבד
מורידים את הפועל מהבניין (צילומים: דוברות כבאות והצלה תחנה אזורית אשדוד).

צוותים מתחנת אשדוד קיבלו בקשת סיוע על פועל בניין אשר קיבל התקף לב והוא נמצא על גג בית בבניה בו עבד, בניר גלים ולא ניתן להוריד אותו לצורך פינוי לקבלת טיפול רפואי. בהגיעם למקום לוחמי האש הבחינו באיש הפצוע ומיד החלו בהצבת מנוף הכיבוי.

הפועל מקבל סיוע על הגג.

לוחמי האש הושיבו את האיש על סל המנוף שכל הזמן יש בקרה על מצבו הרפואי. מפקד האירוע להב רועי יעקב מסר שתנאי השטח לא הקלו על לוחמי האש אבל דבר זה לא מנע מהם לחלץ את האיש .לאחר מספר דקות ופעילות מורכבת האיש חולץ והועבר לגורמי הרפואה בסיום האירוע הודה האיש ללוחמי האש ופונה לבית החולים. לוחמי האש של אשדוד שמחים לסייע לכל דורש בכל זמן ובכל מקום.

התקף לב באמצע העבודה.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך