מועדון ספורט אשדוד יפתח ביום שני את השנה ה-20 שלו באופן רשמי

תאריך היסטורי למועדון שיפתח את האימוניים הרשמיים מחר, שני. את האימון יעבירו המאמן רוני אווט ומשה אוחיון. הוא יכלול את הפנים החדשות ונבחנים.
חוגגים.

מועדון ספורט אשדוד יפתח מחר, שני, את העונה ה-20 ברציפות מאז הקמתו. תאריך היסטורי למועדון.

עד כה היו אימוני טרום עונה לא רשמיים, כולל בחינת זרים, שחקני נוער, מושאלים ונבחנים אחרים ומחר כאמור זה האימון הרשמי עם המאמן רוני אוואט, שהיה מאושפז עד סוף השבוע האחרון ומשה אוחיון. גם השחקנים הזרים ושחקני הרכש יגיעו. כולל נבחנים נוספים בינהם החלוץ הגנאי פרנק אופונג בן ה-21.

מהמועדון נמסר: "פותחים את העונה באופן רשמי. לאחר שבועיים של אימוני טרום עונה לשחקנים צעירים ונבחנים, מחר (1.7) יתקיים באצטדיון הי"א האימון הרשמי הראשון לעונת 19/20, שהיא העונה ה-20 של המועדון מאז הווסדו. בשעה 17:30 תתקיים מסיבת עיתונאים בהשתתפות מאמני הקבוצה, וכן חשיפה של מחירי המנויים לעונה ושורת הטבות לאוהדים שירכשו מנוי. כמן כן, יוצגו שחקני הרכש שהצטרפו לאחרונה לקבוצה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך