משכנתא לסגירת חובות והלוואות- 5 סעיפים חשובים לדעת

צברתם הלוואות בעובר ושב ועכשיו מבינים שצריך להגדיל את המשכנתא כדי לקחת כסף ולסגור את ההלוואות? הגעתם למקום הנכון, שמי מרטין בוקסדורף ובעשר השנים האחרונות אני משיג משכנתאות לסגירת הלוואות, שנקראות גם משכנתא לכל מטרה.
הקלדה

5 סעיפים שצריכים לדעת:

הדבר הראשון שצריך להבין זה שהמשכנתא הזו מיועדת אך ורק ללקוחות טובים של הבנקים. כלומר, אם אתם סובלים מבעיות מול הבנק, אם אתם חושבים שעלולה להיות לכם איזה שהיא בעיה, אז אתם ככל הנראה צודקים, הבנקים מאוד מקשים בקבלת משכנתאות מהסוג הזה, פשוט בגלל הסיכון הנוסף.

מה הוא הסיכון הנוסף?

כאשר אתם מגיעים לקנות בית, נניח 2 מיליון שקלים, אתם למשל לוקחים משכנתא של 500  אלף שקלים, אז הסיכון שהבנק לוקח איתכם הוא בערך רבע משווי הבית. לעומת זאת כאשר אתם מגיעים לקחת למשל משכנתא לסגירת הלוואות עוד 500 אלף שקלים, על אותו הבית – זה בפועל מגדיל את הסיכון של הבנק. בגלל זה הבנקים מעדיפים שלא לקחת סיכונים עם משכנתאות לסגירת הלוואות.

התנהלות המשכנתא הראשונה:

כדי להראות שאתם אכן לקוחות טובים, הבנקים יבקשו לראות קודם כל את המסמך שנקרא התנהלות משכנתא הראשונה. כלומר, הבנקים רוצים לראות שהתשלומים של המשכנתא הראשונה התנהלו בצורה תקינה. אם היו בעיות של תשלומי המשכנתא זה בדרך כלל סימן מעיד שאתם  לקוחות בעיתיים ואין שום סיבה לתת לכם משכנתא נוספת.

חשבון עובר ושב:

דבר חשוב מאוד שבדרך כלל הבנקים רוצים להסתכל עליו זה איך נראה חשבון עובר ושב. הסימנים שרוצים לראות זה איך נראות ההלוואות, האם יש בעיה בתשלומי הלוואות, האם יש בעיות של תשלומים חוזרים, האם יש חריגות מהמסגרת? זה בסדר שיש הלוואות, הרי זה מטרת המשכנתא בעצם. אבל כאשר רואים שיש חריגות מהמסגרת, או סימנים מעידים אחרים על כך שאתם לא מצליחים לעמוד בניהול הסדר של החשבון, זה סימן רע מאוד וסיבה טובה לא לאשר משכנתא.

רישום תקין של הנכס בטאבו:

אחת הבעיות הגדולות ביותר שמפילות משכנתאות לכיסוי הלוואות זה בעיות של רישום בנכס. דברים כמו נכס שיש בו חריגות בנייה, נכס שלא נרשם בצורה תקינה על שם הקונים, רישום של המנהל שלא עבר בצורה תקינה לטאבו, כל מיני בעיות אחרות שאולי היו בסדר כאשר קניתם את הבית אבל לא יהיו בסדר עכשיו.

מרטין בוקסדורף הוא מומחה בהשגת משכנתאות לסגירת חובות 0508116397

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך