פרקט לגינה נותן מראה מפואר ועמיד

האם אתם מאלה שאוהבים להיות כל היום מחוץ לבית בגינה? כיום הטבע והחוץ משתלבים עם סביבת הבית שלנו ומשמשים לנו בתור מרחב מחייה נוסף
פרקט לגינה נותן מראה מפואר ועמיד

לשמחתנו מזג האוויר הנהדר בישראל מאפשר לנו ברוב ימות השנה פשוט להיות בגינה תחת שמים תכולים ושמש מחייכת, לאכול, לקרוא ספר טוב, סתם לשכב ולנוח או אפילו לקפוץ למים להתרעננות בברכה. מלבד השימוש היום יומי, הגינה הכי נהדרת כשמזמינים חברים ומשפחה לחגוג ולשמוח. אם אתם מאלה שאוהבים את מראה העץ הטבעי, ריצוף פרקט לגינה יוסיף לחצר הבית מראה רענן של טבע.

9 סיבות טובות לפנק את עצמכם עם פרקט לגינה

המרחב של הגינה הוא חלק בלתי נפרד מהבית שלנו וכדאי להשקיע וליצור בו אווירה נעימה ובטוחה. ישנן אפשרויות שונות ומגוונות של ריצוף רצפת הגינה, אך היתרונות בריצוף פרקט עץ או למינציה הם רבים. ריכזנו לכם את הסיבות החשובות והיעילות להתקנת פרקט לגינה שלכם:

  • העץ חלק ונעים למגע כף הרגל, בטיחותי וללא שבבים
  • רצפת העץ אינה מתחממת והופכת לוהטת, נעים לפסוע עליה כשיחפים
  • פני השטח החלקים מונעים הצטברות לכלוך
  • אין סכנת החלקה
  • התקנה מהפכנית וחדישה, ללא ברגים חדים
  • עץ עמיד לאורך שנים
  • עלות התחזוקה נמוכה
  • מראה מפואר, מסוגנן וטבעי
  • ריצוף פרקט מתאים לגינה, למרפסת, לבריכת השחייה, ג'קוזי וחדר האמבטיה

מחפשים פרקט בזול? לחצו כאן

פרקט לגינה בעיצוב וינטג' עכשווי

תהיו מופתעים לגלות את האפשרויות הרבות שריצוף פרקט לגינה מאפשר. עם פרקט למינציה לגינה וגם עם פרקט עץ לגינה תוכלו ליצור מגוון אפשרויות עיצוביות המשרות אווירה נוחה ונעימה בגינה, במרפסת הפטיו שלכם, או מסביב לבריכת השחייה. באם יש לכם ריצוף פרקטים בחלל הבית, תוכלו להתאים את הנחת כיוון העץ בהמשך לריצוף שבביתכם, ובכך לייצר המשכיות וחיבור עיצובי בין החוץ לפנים.

כמה עולה פרקט עמיד למים לגינה

עכשיו כשאתם יודעים את המעלות הרבות בבחירת פרקט לגינה, כל שנותר הוא לדעת מה העלויות להתקנת פרקט לגינה. פרקט למינציה עמיד במים, הוא פרקט פולימרי שאינו מתנפח ומתקלקל במגע עם מים. נוכל כבר לומר באופן כללי כי מחיר התקנת פרקט למינציה נמוך יותר ממחיר התקנת פרקט עץ.

כיצד מתבצעת התקנת פרקט לגינה?

לעיתים כאשר מזמינים התקנת פרקט חדש עולה חשש מסדר גודל העבודה והשלכותיה על התפקוד היום יומי בבית. לא משנה באיזה פרקט תבחרו, פרקט פולימרי או פרקט עץ, כל התקנה דרכנו מתבצעת במקצועיות ובקלות אצלכם בגינה. כאשר אנחנו מגיעים להתקין פרקטים בחלל הגינה, גם אם חששתם מבלגן ומלכלוך, העבודה מתבצעת ביעילות וביסודיות – והפעם הכול קורה בחוץ באוויר הפתוח, כך שאין לכם סיבה לדאוג מאבק על הרהיטים או מאי סדר בחדרים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך