כך תוזילו את העלויות הגבוהות של ביטוח לנהג צעיר

המעורבות הגבוהה של נהגים צעירים בתאונות דרכים מייקרת את פוליסת הביטוח שלהם. עם זאת, ניתן להוזיל את העלויות בצורה משמעותית באמצעות כמה טיפים
כך תוזילו את העלויות הגבוהות של ביטוח לנהג צעיר

חברת ביטוח גובה פרמיה לפי מידת הסיכון שהיא נוטלת על עצמה. ככל שהסיכון עולה, כך תצטרכו לשלם סכום גבוה יותר מדי חודש. זו למשל הסיבה בגללה נהגים צעירים משלמים מחיר גבוה בעד 50% על פוליסת ביטוח רכב חובה ומקיף.

מבחינת חברת הביטוח, המבוטחים הצעירים מעורבים יותר בתאונות, נחשבים לנהגים לא זהירים בגלל חוסר ניסיון ומסכנים גם את הרכב עצמו. כמו כן, סך התביעות המשולמות בגין תאונות שבהן מעורבים נהגים צעירים, גבוהות משמעותית מתאונות של נהגים מבוגרים.

אחרי שמבינים את ההיגיון מאחורי העסק הפיננסי שהוא חברת ביטוח, יש לבדוק איך בכל זאת ניתן להוזיל את העלויות הגבוהות של ביטוח לנהג צעיר. מסתבר שיש דרכים לעשות זאת וזה אפילו לא אמור להיות כל כך מסובך.

מערכות בטיחות: השקעה חד פעמית להוזלה בטווח הארוך

הדרך הכי טובה להוזיל את עלויות ביטוח החובה לנהג צעיר היא להתקין מערכות בטיחות. כל נהג בישראל מחויב על פי חוק לרכוש ביטוח חובה, אך בעקבות תיקונים של רשות ההון אמורות מערכות לבקרת יציבות, מערכות התרעה על אי שמירת מרחק ומערכות התרעה על סטייה מנתיב להביא לירידה של עשרות אחוזים בגובה הפרמיה.

השקעה חד פעמית במערכת בטיחות יכולה להוזיל את עלויות הביטוח בטווח הארוך. היא תעלה את ערך הרכב וגם תאפשר לכם לישון בשקט בלילה. אתם לא חייבים כמובן להתקין את כל סוגי מערכות הבטיחות יש משמעות גם לסוג הרכב ולגילו, אבל כדאי לקחת את זה בחשבון.

המחשבון של משרד האוצר יאפשר לכם להיכנס לעובי הקורה ולבדוק מה באמת משפיע על מחיר הביטוח שתשלמו. כך תקבלו למשל שנהגת צעירה וחדשה חוסכת להורים שלה 100-200 שקל בחודש לעומת נהג ממין זכר, או מה הציון שכל חברת ביטוח זוכה לו מבחינת השירות שהיא מקבלת.

מה קורה בגזרת הביטוח המקיף?

בחירה נכונה של ביטוח מקיף תאפשר לכם להוזיל את העלויות הגבוהות של הביטוח לנהג צעיר בצורה פשוטה יותר. קודם כל, בצעו השוואת מחירי ביטוח באינטרנט וזכרו שמותר לכם לפצל את ביטוח החובה מהמקיף, או לרכוש רק ביטוח צד ג' מחברות מסוימות.

שנית, תוכלו להוזיל את דמי ההשתתפות העצמית על ידי הסכמה לתקן את הרכב במוסכי הסדר בלבד. אפשרות אחרת היא להגדיל את ההשתתפות העצמית במקרה של תאונה, אך בתמורה להוזיל את הפרמיה. בנוסף, תוכלו לקנות ביטוח לזמן קצוב (כמו לסופי שבוע בלבד עבור חיילים), לרכוש ביטוח על בסיס שעות נהיגה וניצולן בפועל או לקנות מלכתחילה רכב זול עם ביטוח זול.

לחצו כאן לקבלת הצעת מחיר משתלמת לביטוח רכב

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך