3 סיבות למה לקנות רכב חדש

התחבורה הציבורית בישראל מחייבת שימוש ברכב פרטי. השאלה היחידה שעל הפרק היא למה להעדיף רכב חדש על פני משומש, אבל מסתבר שיש לפחות 3 סיבות טובות לכך. הנה הן לפניכם
3 סיבות למה לקנות רכב חדש

קשה מאוד להתנהל על בסיס תחבורה ציבורית בישראל. מלבד העובדה שקווי האוטובוס והרכבת לא תמיד מסונכרנים עם שעות העבודה, התשתיות עצמן לא מתאימות וברוב חלקי הארץ אין תחבורה ציבורית בשבתות וחגים. הפתרון היחיד שעל הפרק הוא שימוש ברכב פרטי ומה שנשאר לעשות הוא רק לבחור בין רכב חדש ומשומש.

הנה כמה סיבות שמבהירות למה כדאי לקנות רכב ישירות מהיבואן ולא להתפשר על רכב יד שנייה:

  1. בגלל שמה שזול עולה ביוקר

אין ספק שרכישת רכב מהיבואן יקרה יותר מרכישת רכב מאדם פרטי. הפערים בין רכבים חדשים למשומשים יכולים להגיע לעשרות אחוזים, גם אם אין הבדל משמעותי בשנתון, במפרט הטכני או באבזור. רכב מהיבואן מאבד 10%-15% מערכו ברגע שבו הוא עולה על הכביש, בעוד ברכב משומש ירידת הערך היא סולידית ונמוכה יותר. מצד שני, מה שזול עולה ביוקר ועל הכביש אין מקום לטעויות מיותרות.

רכב שנרכש מהיבואן מגיע במצב אופטימאלי לידיו של הלקוח. הנהג לא צריך לדאוג מטיפולים, מבעיות ומתקלות והוא יכול להיות בטוח שיש לו רכב פרטי וצמוד למשך 5-10 שנים לפחות. רכב כזה חוסך הרבה עוגמת נפש ומהבחינה הזו הוא משתלם יותר לעומת הרכב המשומש.

  1. בגלל הבטיחות

יצרני הרכבים עושים כל מאמץ אפשרי על מנת לשפר את הבטיחות. הם משלבים בתוך הרכבים החדשים מערכות טכנולוגיות מתקדמות שמקלות על הנהג, מספקות התרעה לפני תאונה ויכולות להציל חיים. המערכות האלה מתחדשות על בסיס שנתי וקשה להשיג אותן ברכבים ישנים.

מי שמציב את הבטיחות בראש סדר העדיפויות לא יכול להרשות לעצמו להסתפק ברכב משומש. רכב חדש הוא הדרך היחידה לשמור על המשפחה, ליהנות מנסיעה בטוחה ולנהוג בסביבה של טכנולוגיה חדשנית וזעירה. אלו הדברים הקטנים שעושים הבדל גדול והופכים את הרכב מהיבואן לאמצעי התחבורה האטרקטיבי ביותר שעל הפרק.

  1. בגלל איכות החיים

תושבי אשדוד והסביבה יודעים היטב שאי אפשר לסמוך על התחבורה הציבורית. מי שרוצה לשמור על איכות חיים גבוהה צריך לרכוש רכב פרטי, וכדאי לו לעשות זאת עם דגמים חדשים שנמכרים על ידי היבואן או המשווקים המורשים.

מחירי הרכבים החדשים שנמכרים באשדוד זולים בהשוואה לערים אחרות בארץ וחבל לוותר על ההזדמנות. בעזרת הרכב הפרטי אפשר להרחיב את אפשרויות התעסוקה גם לערים שכנות, לבלות עם המשפחה בסופי שבוע וחגים ולגור בשכונות החדשות של אשדוד אבל עדיין להישאר במרחק נסיעה קצר ממרכז העיר. כל אלו הם תנאים חיוניים לאיכות חיים גבוהה והם נובעים מהיתרונות של הרכב החדש.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך