כך תדאגו לאווירה חמימה בבית בזמן הצ'מפיונס ליג

ליגת האלופות מגיעה לשלבים המכריעים וזו ההזדמנות שלכם לארח חברים לערב של אלכוהול, אוכל איכותי וכמובן משחק כדורגל משובח. הנה כמה דרכים לעשות זאת בלי לקחת הלוואה מהבנק
כך תדאגו לאווירה חמימה בבית בזמן הצ'מפיונס ליג

גמר ליגת האלופות ייערך רק בתאריך 3.6 באצטדיון המיליניום בקרדיף, ווילס, אבל כבר בשבועות הקרובים צפויים לצאת לדרך השלבים המכריעים. כל משחק מכריע את גורל הקבוצות וסביר להניח שעוד יתרחשו אירועים דרמטיים רבים עד הגמר הגדול. עם זאת, מבחינתכם החוויה האמיתית מתחילה עכשיו ורק צריך להיערך אליה בצורה נכונה.

בין האלכוהול לאוכל: כל מה שצריך לדעת על תפריט המשחקים

רוב האנשים אוהבים לארח חברים ובני משפחה בזמן המשחקים. הכי חשוב לארח כמו שצריך כדי לשדרג את חווית הצפייה, ויש הרבה דרכים לעשות זאת. ראשית, כדאי לדאוג לאוכל טוב ולכמויות מתאימות של אלכוהול. ודאו שיש לכם לפחות שישיית הייניקן אחת על כל 2-3 חברים ובקשו מכל מי שמגיע איתו להביא אלכוהול מועדף.

המשחקים מתחילים יחסית מאוחר ורוב החברים יגיעו אליכם אחרי ארוחת ערב, אז כדאי לדאוג לנשנושים קלים ובריאים שלא יכבידו על הצפייה. אפשר לעשות זאת עם צלחת פירות וירקות, חטיפים נטולי מלח ופיצוחים לא קלויים. גם הגשה של שקדים, אגוזים ובוטנים תשדרג את החוויה ותכניס את החברים שלכם לאווירה הרצויה.

איפה החברים יושבים ומה שומעים ברמקולים?

המטרה העיקרית של צפייה משותפת במשחקי ליגת האלופות היא להרגיש כאילו אתם נמצאים במשחק. את זה תוכלו להשיג רק בעזרת התאמה של הסלון לאופי הצפייה. ודאו שיש לכם מסך שתומך בשידורי HD ואל תשכחו לחבר את הרמקולים למערכת הגברה. אם אין בבית מערכת מן הסוג הזה, הגיע הזמן לשדרג את הסלון. אחרי הוצאה חד פעמית על מערכת הגברה תוכלו לנצל אותה גם בצפייה בסרטים, סדרות ותכנים נוספים עם המשפחה.

חוץ מזה, עליכם לדאוג למקומות ישיבה נוחים ממש מול המסך. ודאו שאף אחד לא מסתיר והביאו עוד כסאות או כורסאות. עמעמו את התאורה וסגרו את הדלתות של הילדים הישנים. בקשו אישורי הגעה ממי שמתכוון להגיע, כדי שלא תגלו ברגע האחרון שחסרים לכם מקומות.

לפני ואחרי המשחק

שאלת מיליון הדולר היא איך מעבירים את הזמן לפני המשחק ואיך כדאי לפזר את ההתקהלות אחריו. אפשר למשל להזמין את החברים להגיע אליכם הבית כשעה בערך לפני המשחק, לנצל את הזמן כדי להחליף חוויות ואולי גם לנתח את הרכבי הקבוצות והמערכים.

אחרי המשחק כבר הרבה תלוי בזהות הקבוצה המנצחת. אם הקבוצה שאתם מעדיפים יצאה כשידיה על העליונה, תוכלו להמשיך את הערב לבילוי בפאב הקרוב לביתכם. בכל מקרה אחר, סביר להניח שתרצו שכולם יילכו כמה שיותר מהר כדי שתוכלו כבר להתכונן למשחק בשבוע הבא.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך