יש לכם יותר מדירה אחת ? אתם הולכים לשלם הרבה כסף למדינה

שר האוצר החליט להביא לאישור את ההחלטה לתשלום מס שנתי גבוה על מחזיקי שלוש דירות ומעלה, והמשמעות... תמשיכו לחלום על דירה משלכם
שכונת סיטי אשדוד

פרטי התכנית להטלת מס על משקיעי הדירות נחשפים: שר האוצר משה כחלון מתכונן לאמץ את התכנית להטיל מס על בעלי שלש דירות ומעלה, בשיעור שעשוי להגיע לעשרות אלפי שקלים בשנה. התכנית תשפיע על עשרות אלפי ישראלים שבבעלותם שלש דירות ומעלה, ומסתבר שיש הרבה אשדודים כאלה.

על פי פרטי התכנית שפורסמו בערוץ 2, מי שבבעלותו שלש דירות ישלם מדי שנה מס בגובה של 10,000 שקלים. בעלי ארבע דירות בסך ישלמו- 22 אלף שקלים, ובעלי חמש דירות ישלמו 37 אלף שקלים בשנה. מעל לחמש דירות תשולם תוספת של חמש עשרה אלף שקל בשנה על כל דירה.

על פי הנתונים באוצר , קרוב לארבעים אלף ישראלים מחזיקים בשלש דירות ,קרוב לעשרת אלפי ישראלים מחזיקים בארבע דירות, ולמעלה משלושת אלפים איש מחזיקים בחמש דירות, ולסיום כ- 350 ישראלים מחזיקים בעשר דירות או יותר.

מטרת התכנית היא לעודד את מחזיקי הדירות להשקעה למכור דירות שבבעלותם, וכך להגדיל את צד ההיצע בשוק הדירות. יעדים נוספים הם הקטנת פעילותם של משקיעי הדירות בשוק והגדלת הכנסות הדירה ממיסים.

התכנית התקבלה בביקורת רבה בקרב הקבלנים והכלכלנים הסבורים כי התוצאה תהייה העלאת מכירי השכירות מצד בעלי הדירות, וזאת בכדי לממן את תשלום המס החדש.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך