חשש גדול במשטרה: הקהל של חולון ינסה לפרוץ לאולם במשחק מול מכבי אשדוד

ראשי מכבי אשדוד/באר טוביה, היו היום, שישי, בהערכת מצב מודיעינית, אצל משטרת אשדוד לקראת המשחק מול חולון בשני (21.00), באשדוד. המשטרה מעריכה כי אוהדי חולון רבים שלא יצליחו להיכנס לאולם, בגלל מיעוט המקומות (כ-1000) ינסו לפרוץ בכח. המשטרה דורשת 65! מאבטחים ואנשי משטרה ויעשה ניסיון על ידי העירייה באופן חד פעמי לאשר את היציע החדש (1200 מקומות) רק למשחק הזה. כרגע בקופות יהיו רק 150 כרטיסים למכירה ו-50 הועברו לחולון.
אפס משלוש. עוד הפסד בסיבוב השלישי, הפעם למכבי ת"א 91:72
הגנת אשדוד מנסה להסתדר עם מכבי ת"א. היה קשה. (צילום: אלן שיבר, באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל)

חשש גדול במשטרת אשדוד לקראת המשחק ביום שני מול הפועל חולון (21.00), בהיכל הקריה, באשדוד. בערכת המצב המודיעינית, שנערכה היום בין המשטרה לאנשי הנהלת מכבי אשדוד/באר טוביה, הובע חשש שאוהדי חולון יגיעו בהמוניהם ומאחר ואין מספיק כרטיסים לכולם, הם ינסו בכל דרך אפשרית, לפרוץ לאולם בכח.

באולם באשדוד יש כ-1000 מקומות. לחולון הועברו 50 כרטיסים ויהיו עוד 150 בקופה. לכולם ברור שזה לא מספק. במשטרה חוששים מאוד שאוהדי חולון, שיגיעו לא ייכנסו ואז ינסו להיכנס ועלול להיווצר מצב של אסון, כשמאות אוהדים ילחצו על שערי הכניסה.

המשטרה דורשת 65! אנשי אבטחה ושוטרים. המדובר ב-35 אנשי אבטחה ועוד 30 שוטרים שינסו למנוע את כניסת האוהדים בלי הכרטיס, כולל פרשי משטרה. העלות המשוערת היא כ-15 אלף שקלים, יותר מההכנסה הצפויה במשחק.

במקביל יעשה ניסיון באמצעות העירייה לפנות למשרד המסחר והתעשייה בכדי שיאשרו את היציע הנוסף באולם באשדוד, שבו 1200 מקומות וטרם קיבל אישור ממשרד המסחר והתעשייה. האישור שהעירייה תנסה להשיג, הוא אישור חד פעמי, בכדי למנוע מצב של אסון.

באשדוד כבר העבירו מסר לאוהדים, תגיעו מוקדם ככל האפשר על מנת למנוע מכם בעיה בכניסה, בגלל המצב האפשרי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך