יו"ר אשדוד אסרף : "אפשר להתמודד על הגביע"

יו"ר מכבי אשדוד, יורם אסרף מכוון גבוה בגביע המדינה. קבוצתו תצא היום, חמישי (18.50) למשחק שמינית הגמר, מול הפועל כפר-סבא מהליגה הלאומית. אשדוד שעברה את האלופה הפועל ירושלים במחזור הליגה האחרון, אמורה לעבור את כפר-סבא מהמקום ה-8 בלאומית. אסרף מוסיף: "לא מזלזלים בכפר-סבא, אבל רוצים להתמודד על הגביע".
דיונטה גארט
דיונטה גארט והסל עם הבאזר, שהעניק לאשדוד את הניצחון על קרית גת. (צילום: באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל)

מכבי אשדוד תעשה היום, חמישי את הצעד הראשון שלה לקראת מטרה נוספת, גביע המדינה. הקבוצה תשחק בשמינית גמר גביע המדינה (18.50), בחוץ מול הפועל כפר-סבא מהמקום השמיני בליגה הלאומית. על הנייר היא צריכה לעבור.

בקבוצה מרוצים מאוד מהניצחון על האלופה מירושלים 76:80, ניצחון שגם עצר את רצף 3 ההפסדים וגם נתן זריקת עידוד מוראלית, בשל הניצחון על קבוצה חזקה כירושלים.

היו"ר יורם אסרף, התייחס למשחק מול כפר-סבא: "קבוצות כמו כפר-סבא, הן אנדרדוג והכי מסוכנות. אנחנו לא מזלזלים ומתכוננים בשיא הרצינות למשחק והמטרה לעלות לרבע הגמר". אסרף התייחס לסיכויי אשדוד להגיע לשלבים הגבוהים בגביע המדינה ואמר: "לא אחטא בחטא היוהרה אם אומר שאנחנו יכולים להתמודד על הגביע".

כרטיס והסעה למשחק יעלו 20 שקלים, למי שיגיע בחולצה צהובה. הסעות ייצאו בשעה 16.30.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך