בדרך לעליון עוברים את ראשון, מחכים לרמה"ש.

הושלמה החלוקה לבתים בליגת ווינר בכדוריד. המוליכה רמה"ש ניצחה בחולון, הפועל אשדוד גברה על הפועל ראשל"צ 35:36- וברביעי הם ייפגשו למשחק שינעל את הסיבוב הראשון.
המבט של עומרי קושמרו אומר הכל (צילום: איתי אניג'ר).

המחזור העשירי בליגת ווינר בכדוריד, ובסיומו, רואים 6/6 – תמונת הבתים הושלמה היום סופית, לאחר שמכבי ת"א, העולה החדשה, ניצחה במפגש מכריע על העלייה לבית העליון את הטייגרים בנס ציונה 25:28. לצד הצהובים-כחולים, בעליון ישחקו א.ס רמת השרון, הפועל אשדוד, מכבי ראשל"צ, הפועל ראשל"צ, ומ.כ חולון. בתחתון: הכתומים מנס ציונה, בני הרצליה נאפיס, מכבי קרית מוצקין, אס"א ת"א, הפועל קרית אונו והפועל ר"ג.

המוליכה רמת השרון ממשיכה לדהור, והיא מנצחת בצורה משכנעת בחולון – 40:29 (ניצחון שמיני מתוך 9 – בהפרשים דו ספרתיים). הפועל אשדוד, השנייה בטבלה, וזו שתתארח במחזור הבא ברמת השרון, גברה על הפועל ראשל"צ 35:36. ניצחון שני לאשדוד השבוע על חודו של שער (אחרי זה בחולון), והיא מפגרת בנקודה אחר רמת השרון. עבור הפועל ראשל"צ זה היה הפסד ראשון מאז המחזור השני. האלופה מכבי ראשל"צ, שמדורגת במקום השלישי, ניצחה 25:31 את אס"א ת"א, שמדורגת במקום השלישי, מהסוף.
המחזור ה-11 ישלים כאמור ביום רביעי את הסיבוב הראשון – ולאחריו הליגה תצא לפגרת משחקי נבחרת ישראל במוקדמות אליפות העולם מול לוקסמבורג. מדובר גם במחזור המשחקים האחרון לשנת 2023: רמת השרון תארח את הפועל אשדוד.
סגנית האלופה ומחזיקת הגביע, הפועל אשדוד, כבר מצאה את עצמה בפיגור של 5 שערים – 13:8 (17'), אבל ידעה לחזור עם שיוויון של עמית סטלמן (15:15). פיליפ גרובור קבע מהפך מאסיסט של רואי סולומון. אולג אסטרשפקין השווה, וסולומון עם אסיסט נוסף (לגרובור) ושער קבעו – 16:18 בהפסקה, לאשדוד.

המומנטום נמשך – מהלך נהדר בין איתי סויסה לרואי סולומון העלה את אשדוד ל-20:24. סטלמן הגדיל ל-23:28. הפועל ראשל"צ חזרה, ושערים של אסטרשפקין ובן גונן הורידו למינוס 2 – 28:30. סטלמן החזיר את אשדוד שוב לפלוס 4, אבל אסטרשפקין צימק ל-32:34 (52'). מהלך יפה של האורחת הסתיים בשער של סורקיס, ולאחר מכן אמיר שניידר קבע שיוויון 34:34. אורן מאירוביץ מנע מהפך, ואלכסנדר באביץ' החזיר את היתרון לאשדוד. אירוביץ סגר עניין בדקה האחרונה עם 34:36. סורקיס חתם.

צילום: איתי אניג'ר.

הרבו להבקיע לאשדוד: גרובור 7, באביץ' וסטלמן 6 כ"א, ניבו לוי ורואי סולומון 5 כ"א, פיליפ אירוביץ 4. אורן מאירוביץ' עם 13 עצירות. הרבו לכבוש להפועל ראשון: סורקיס 8, מרקו מאטיץ' ואמיר שניידר 5 כ"א, נמניה פריבאק, אולג אסטרשפקין ותומר בודנהיימר 4 כ"א 1. ליאור קפלן עם 5 עצירות. שופטים מתן פינקר ואלון קפלינסקי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך