חייל גולני תושב אשדוד נפגע בפיגוע הדריסה בירושלים

חייל גולני בן 18 תושב אשדוד נפגע בפיגוע הדריסה הלילה בירושלים. חברו סיפר: "הוא דרך את הנשק ורדף אחר המחבל"
צילום: דוברות מד"א

חייל גולני בן 18 תושב אשדוד נפגע הלילה (רביעי) בפיגוע הדריסה שהתרחש במתחם התחנה בירושלים בו נפגעו 12 חיילי גולני כאשר אחד מהם במצב קשה.

החייל שנפגע תושב אשדוד התגייס רק לפני כמה חודשים לצה"ל והיה בדרכו עם שאר החיילים לטקס ההשבעה בכותל, מצבו של החייל מוגדר קל והוא סובל ממספר שברים.

חברו של החייל סיפר לאתר אשדוד אונליין " למיטב הבנתי הוא עדיין מאושפז כדי לשלול פגיעה חמורה יותר, הוא בחור חזק ופייטר ואני בטוח שהוא יצא מזה מהר. לפי מה שסיפרו לי למרות שהוא נפגע הוא הצליח לדרוך את הנשק וניסה בייחד עם חיילים אחרים ללכוד את המחבל, אך הוא הצליח לברוח.

המצוד אחר המחבל נמשך. הבוקר, שעות לאחר הפיגוע, אותרה מכוניתו של המחבל בעיירה בית ג'אלה ליד בית לחם. המחבל המשיך במנוסה וזהותו ידועה למערכת הביטחון. דובר צה"ל עדכן כי "במהלך האירוע, המחבל האיץ את רכבו לעבר לוחמי צה"ל שצעדו סמוך למתחם התחנה במסגרת פעילות צבאית. כוחות הביטחון מנהלים מרדף ללכידת המחבל". המצוד אחר המחבל מתמקד באזור בית לחם ובית ג'אלה מדרום לבירה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך