מלגת לימודים בחסות…החיות

מלגות לימוד ע"ש נינט וגבריאל גז ז"ל לתושבי העיר אשדוד, מחולקות במרכז כיוונים של עיריית אשדוד. אחת הקבוצות שזכתה למלגה עשתה זאת בעזרת התנדבות, בכלבייה העירונית אשדוד.

מרכז כיוונים עיריית אשדוד בשיתוף קרן אשדוד, מתכבדים להציע מלגות לימוד ע"ש נינט וגבריאל גז ז"ל לתושבי העיר אשדוד. גובה המלגה הינו 5,000 ₪ או 7,000 ₪ (בהתאם לקריטריונים ולשיקול הדעת של ועדת המלגות) בתמורה ל 30 שעות מעורבות קהילתית. אחת מקבוצות הסטודנטים מתנבים בכלבייה העירונית באשדוד ויזכו למלגה במסגרת הקרן…בעזרת האהבה שלהם לחיות…

משפחת גז עלתה לארץ מביזרט, תוניסיה ב- 1961, ולאחר חמש שנים עברה לאשדוד, שם נטעה שורשים עמוקים בקהילה.  ערכי היסוד שאפיינו את המשפחה היו עזרה הדדית, ראיית האחר ונתינה לזולת. מתוך תפיסה זו היוו הורי המשפחה, נינט וגבריאל גז ז"ל, עמוד תווך עבור קהילתם, גם בעיתות מחסור כלכלי. ערך מכונן נוסף של המשפחה היה חשיבותו של החינוך. נינט ז"ל דגלה בקריאה מרובה ועודדה את בני משפחתה להתמיד בלימודים מתוך אמונה שזוהי הדרך להתקדם בחיים וליצור עתיד טוב יותר עבור עצמם ועבור הקהילה שסביבם.

בתם, מיכאלה, גדלה עם האמרה המשפחתית: "תני ואלוהים ייתן לך …" בליבה. מתוך כך, היא החליטה להנציח את זכר הוריה ואת הערכים של נתינה וחינוך, באמצעות מתן מלגות לימוד לאלו השואפים ללמוד על מנת להתקדם בחיים וליצור עתיד טוב יותר עבור עצמם ובני משפחתם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך