חוף זהב: חופי אשדוד המוכרזים זכו בשבעה דגלים כחולים בפעם ה-11!

אשדוד זוכה להישג שיא. חופים בעיר בצמרת הנקיים ביותר בישראל בשנת 2024. ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי: "הקרדיט לאגף החופים שמצליח להתעלות על עצמו כל פעם מחדש". הפרס הוענק לעיריית אשדוד בטקס שנערך בתל אביב.

רגע לאחר פתיחת עונת הרחצה העיר אשדוד זוכה להישג שיא, שמצטרף להודעת המשרד להגנת הסביבה כי החופים בעיר בצמרת הנקיים ביותר בישראל בשנת 2024. ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי: "הקרדיט לאגף החופים שמצליח להתעלות על עצמו כל פעם מחדש"

באשדוד מטפחים לאורך כל השנה את רצועת החוף המרהיבה שמושכת אליה מתרחצים רבים, ואף מפעילים פיילוטים שונים וחדשניים לטובת הבאים. בין היתר, חוף ללא פח, מיזם חופיקס שמוזיל את המחירים לתושבי העיר, הוצאת הכלים החד פעמיים והידוק הפיקוח על הנעשה בחופים לטובת חוויה מושלמת לכל אורך כל 10 הקילומטרים. לכך, מצטרפים הפרסים הלאומיים והבינלאומיים המהווים עדות לטיב הפעילות הנעשית בחופי העיר.

תוקפו של הדגל הכחול לשנה אחת, והוא ניתן לאחר בחינה מצד ועדה לאומית ובה חברים נציגי משרדי ממשלה שונים, ארגוני מצילים וגורמים ירוקים. המלצותיה מועברות לוועדה בינלאומית במטה הקרן בקופנהגן, המוסמכת להעניק לחוף או למרינה את הדגל הכחול. בין הקריטריונים הנבדקים: חינוך סביבתי ומידע, איכות המים, ניהול סביבתי, בטיחות ושירותים ונגישות לאנשים עם מוגבלות.

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, ציין כי "רציפות הזכייה מעידה כי אנחנו לא מתבשמים מפרסים אלא באמת פועלים לטובת חופים מזמינים, איכותיים ומהנים עבור הציבור. אנו מעמידים לרשות אגף החופים את כל האמצעים שיאפשרו להוציא לפועל תוכניות ייחודיות לאשדוד ורואים תוצאות מצוינות בזכות חשיבה ויוזמה".

מנהל אגף החופים אריה תורג'מן: "ההישג מרשים והוא תוצאה של עבודה קשה של כל הצוותים המקצועיים בחופים המוכרזים והלא מוכרזים. אנחנו מעמידים לרשות הציבור את כל האבזור הנדרש לטובת חוויה אמיתית בחופים הכי יפים בישראל". הפרס הוענק לעיריית אשדוד בטקס שנערך בתל אביב.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך