משה אוחיון: "לבית"ר יש שחקנים טובים שנצטרך לדעת איך לעצור אותם"

בית"ר ירושלים תגיע ביום ראשון למשחק באיצטדיון הי"א (20.15) מול מ.ס אשדוד. משה אוחיון עוזר המאמן והקשר פיראס אבו עקל התייחסו למשחק הצפוי וגם להגעתו של גדי קינדה, יוצא אשדוד, למגרש בו גדל, במדי האורחת. רוני אוואט יהיה על הקווים ככל הנראה, אבל אוחיון יעביר את המשחק.
אוחיון לקראת סכנין: "רוצים לשמוח גם במהלך השבוע הקרוב"
. אוחיון.

אחרי התיקו רב השערים מול מכבי חיפה (3:3) ביום רביעי, תגיע ביום ראשון בית"ר ירושלים לאיצטדיון הי"א (20.15) למשחק מול מ.ס אשדוד. עוזר המאמן משה אוחיון והקשר פיראס אבו עקאל התייחסו למפגש החשוב.

משה אוחיון: "התוצאה מול מכבי חיפה במשחק הקודם הייתה יחסית טובה. המשחק נגמר בתיקו וחבל כי ראינו כבר את 3 הנקודות בידיים שלנו. עכשיו מחכה לנו בית"ר ירושלים שהיא קבוצה מצויינת התקפית עם שחקנים מוכשרים:.

במשחק מול בית"ר חוזר גדי קינדה לאשדוד לאיצטדיון הי"א במדי בית"ר

אוחיון: "גדי הוא שחקן מוכשר מאוד מצוין. שחקתי איתו ואמנתי אותו. כולם אוהבים אותו, הוא שחקן לא צפוי ואסביר לשחקנים איך לעצור אותו. אבל יש להם עוד שחקנים טובים שנצטרך לדעת איך להתמודד איתם"

הקשר פיראס אבו עקל דיבר על הקהל ועל השתלבותו האישית בקבוצה: "הקהל צריך להגיע לכל משחק. אשמח אם יגיע לכל משחק שלנו. התאקלמתי מהר מאוד בקבוצה. אני בטוח שהגעתי מוכן לליגה, אני מאוד שמח פה, וטוב לי פה".

כמו שזה נראה ייתכן שרוני אואוט המאמן יחזור לשבת על הספסל לאחר שלא היה על הקווים בשני המשחקים האחרונים בגלל בעיות הבריאות מהן הוא סובל. אבל מי שיעביר את המשחק הוא משה אוחיון עוזר המאמן, שהעביר את המשחיקם מול כפר-סבא ומכבי חיפה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך