הצללה למרפסת – הפתרון האולטימטיבי!

רוצים ליהנות משהייה ארוכה במרפסת שלכם גם בימים חמים? יש לנו המלצה לפתרון האולטימטיבי בשבילכם!
הצללה באשדוד

הכיף שבמרפסת

למרפסת השמש יש הרבה שימושים ויתרונות. אבל העיקרי שבהם הוא האפשרות לשהות בה וליהנות מאור השמש ומחומה ומהבריזות המגיעות בתדירות כזו או אחרת. יחד עם זאת, החום של השמש עלול גם להיות מוגזם ולהוריד משמעותית מההנאה הפוטנציאלית מהמרפסת. היות שכך, מומלץ לדאוג לפתרון, שיאפשר שהייה ממושכת ונעימה במרפסת, כפי שתמיד חלמתם – הצללה למרפסת!

נזקי השמש

מעבר לכך, שהחום של השמש הישראלית עלול להיות מוגזם ולהוריד משמעותית את הרצון לשהות ממושכות במרפסת, ישנם גם סיכונים בריאותיים הנגרמים על ידי השמש. הכוונה היא בעיקר לנזקים הנגרמים לעור ומן הסתם, עלינו להישמר מפניהם ובמידה ואנו נמצאים תחת שמש ישירה, עלינו לבחור את הזמנים המתאימים ואת משכם. הצללה למרפסת, במידה והיא איכותית, מאפשרת לנו להמשיך ולשהות במרפסת, גם כשהשמש חזקה במיוחד ואפילו בשעות המסוכנות שלה.

אפשרויות הצללה למרפסת

כיום ישנן אפשרויות הצללה שונות למרפסת, המציעות מגוון רחב של אפשרויות. הדוגמה הקלאסית ביותר היא השמשייה, שמחירה נמוך, אבל גם שטח ההצללה שלה קטן מאוד. פתרון נוסף הוא הפרגולה, היוצרת הצללה של שטח גדול, בהתאם לבחירתכם. יחד עם זאת, עלויותיה גבוהות יחסית ובמידה ואתם מתכננים לעבור דירה בשלב כזה או אחר, העברה שלה אל הדירה החדשה תהיה בעייתית.

האפשרות הנוספת

פתרון הצללה נוסף למרפסת הוא רשת צל, הנפרשת מעל למרפסת לפי הגודל הרצוי לכם וכך מכסה את החלק הרצוי לכם של המרפסת ויוצרת בו צל. כמו כן, ישנה האפשרות של סוכך למרפסת. היתרון הגדול ביותר של הסוכך הוא, שהוא מתקפל וכך ניתן לשנות את גודל השטח המוצל על ידו. יתרון נוסף שלו הוא, שניתן לבחור לו מנגנון ידני או חשמלי ואף מנגנון אוטומטי לפתיחה וסגירה נוחה שלו.

בחירת ההצללה

אם אתם מתקשים בבחירת פתרון הצללה למרפסת, אנו ממליצים לכם לחשוב על הצרכים הקיימים שלכם ועל אלו העתידיים. כלומר, האם אתם צריכים פתרון קבוע או ארעי? האם אתם זקוקים להצללה של שטח גדול או קטן? מהו התקציב שיש לכם בשבילו ועד כמה חשובה לכם הנראות שלו? התשובות לשאלות אלו יובילו אתכם אל פתרון ההצללה המתאים ביותר עבורכם.

חשוב לדעת!

במידה ואתם בוחרים הצללה למרפסת כדוגמת השמשייה, הרי שלא תזדקקו להתקנה מיוחדת. לעומת זאת, במידה ואתם בוחרים בפתרון קבוע כדוגמת רשת צל או סוכך, חשוב לבצע את ההתקנה בעזרת מתקין מקצועי, אשר יתקין את פתרון ההצללה הרצוי לכם באופן מקצועי וכך תוכלו לדעת בוודאות, שהשהייה תחת צל זה היא בטוחה ושמה שבחרתם להתקין יישאר עמיד גם בתנאי מזג אוויר קשים של רוחות וגשמים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך