משכנתא לסגירת חובות והלוואות למרות סירוב בבנק/ מרטין בוקסדורף

הגעתם למצב שבו יש לכם הרבה הלוואות שנצברו בעובר ושב ורוצים לאחד אותן בתוך המשכנתא? יש לכם בית עם משכנתא נמוכה וזה הזמן להגדיל את המשכנתא כדי לסגור הלוואות? שמי מרטין בוקסדורף ואני מתמחה בהשגת משכנתאות לסגירת הלוואות, אפילו שהבנק מסרב לתת לכם משכנתא.
מרטין בוקסדורף מומחה למשכנתאות

איך עובדת משכנתא לסגירת הלוואות?

הרעיון מאחורי משכנתא לסגירת חובות הוא מאוד פשוט, אבל הביצוע לא תמיד פשוט. אם הבית שלכם שווה נניח 2 מיליון שקלים, אתם יכולים להגיע למשכנתא שהיא בגובה של 50 אחוז משווי הבית. כלומר כל המשכנתאות יחד יכולות להגיע ל50 אחוז משווי הבית.

אז בואו נעשה סימולציה, נניח שיש לי בית אשר שווה 2 מיליון שקלים, המשכנתא שלי כרגע עומדת על 700 אלף שקלים. מכאן יוצא החישוב שאני יכול לקחת בערך 300 אלף שקלים לצורך כיסוי חובות וכן הלאה. כך נגיע למשכנתא בגובה 1 מיליון שקלים, אשר יהיו 50 אחוז משווי הבית כאמור.

שימו לב לנושא השמאות:

אחת הבעיות הכי נפוצות שנתקלתי בהן היא הערכה לא נכונה של השווי. אנשים נוטים להסתכל על שווי הבית בשוק, על עיסקאות אחרונות שנעשו, על השאיפות שלהם ועוד הרבה דברים. אבל כאשר מגיע השמאי של הבנק להעריך את הבית, הוא נוטה להעריך את הבית קצת פחות ממה שאתם חושבים.

כלומר, השמאים של הבנק מעריכים את הבית מיד ב10-15 אחוז פחות משווי הבית. כאשר לוקחים משכנתא לצורך כיסוי חובות, הדברים האלו הם קריטיים. כאשר אתם מעריכים את השווי של הבית, תעריכו את הבית ב15 אחוז פחות ממה שאתם חושבים.

שימו לב להתנהלות משכנתא

הדבר אולי הכי קריטי בעניין משכנתא לכיסוי חובות זה לראות מה הייתה התנהלות המשכנתא הראשונה שלכם. זה הכלי הראשון שבו הבנקים בודקים את הדברים. אם היו בעיות עם המשכנתא הראשונה, אף בנק לעולם לא יסכים לתת לכם משכנתא נוספת.

אני לא מדבר כאן על בעיה נקודתית אחת שהייתה פעם אחת או פעמיים, אלו דברים שניתן לסלוח עליהם, אבל בעיות משמעותיות בהתנהלות המשכנתא זה כבר בעיה חמורה במיוחד והיא בלתי נסלחת לחלוטין. תהיו מודעים לזה היטב.

התנהלות העובר ושב:

שימו לב לנקודה הזו, נכון שלוקחים את הכסף במטרה לסגור את כל החובות ולסדר את כל החשבונות והבנקים. זה נכון. אבל שימו לב, אם יש לכם חיובים חוזרים בחשבון, צ'קים שחוזרים, הלוואות שחזרו, בעיות מכל סוג שמשתקפות בעובר ושב- אתם לא תקבלו משכנתא.

זה נכון שלוקחים את הכסף כדי לסגור הכול, אבל הבנקים כעניין של מדיניות לא רוצים לתת כסף לאנשים שלא מצליחים לאזן את חשבון הבנק שלהם. הגישה של הבנק היא, אתה רואה שיש בעיות בדרך, תבוא תבקש משכנתא ותעשה סדר, אל תגיע למצב שבו הכול חוזר והתשלומים לא משולמים בזמן. זה כבר נראה כאילו הלקוח הזה הוא חסר אחריות.

להיעזר ביועץ מומחה:

המשכנתאות האלו הן מורכבות מאוד, יש הרבה בעיות שיכולות להיות בדרך, גם המקרים הכי קלים ופשוטים הופכים להיות מורכבים ומסובכים. עוד לא נתקלתי במשכנתא פשוטה לסגירת הלוואות. אני מציע בחום גדול מאוד להיעזר ביועץ מומחה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך