צמצום היקפים ללא כאבים

החלום שלך הוא לצמצם את ההיקפים? כבר ניסית לשנות את התזונה והצטרפת אל מכון הכושר, אך כל אלו לא עזרו? היום ישנו פתרון מתחום הרפואה האסתטי והוא יעיל, פשוט ואינו כרוך בכאב
צמצום היקפים ללא כאבים

טיפולי המסת שומן מאפשרים לך ליהנות ממראה הגוף שחלמת עליו וכל זאת בלי לעבור תהליך כירורגי. התהליך נעשה תוך שימוש במכשיר מתקדם והוא מקפיא את תאי השומן, מה שהורג אותם והגוף נפתר מהם באופן טבעי. הטיפול הוא מדויק ועל כן אינו פוגע בתאים הצמודים לאזור הטיפול והתוצאות יכולות להיות צמצום היקפים והעלמת צלוליטיס.

לטפל באזורים עקשניים

אחד היתרונות של טיפול צמצום היקפים הוא היכולת להגיע לאזורים עקשניים. לכן מגיעים אל הטיפול גם אנשים אשר מקפידים על תזונה טובה ועל ביצוע פעילות גופנית. הטיפול עצמו מאפשר להיפטר גם משומנים עודפים במקומות כמו צדי הבטן, הירכיים והזרועות וגם להיפטר מצלוליטיס.

בעוד שדרך פעילות גופנית ודרך שינוי התזונה ניתן להוריד היקפים, לא ניתן לשלוט באזורים בהם יופחת השומן. לעומת זאת, בטיפולי המסת שומן ניתן להחליט באיזה אזור לטפל ולהשיג את התוצאות הרצויות, אלו שקשה מאד להשיג באמצעים אחרים.

כמה זמן לוקח טיפול צמצום היקפים

כל טיפול של צמצום היקפים יכול להימשך זמן קצר יחסית ומכאן שניתן לטיפול גם השם "טיפול הפסקת צהריים". על מנת להשיג את התוצאות הרצויות, יש לחזור על הטיפול פעמיים או שלוש בכל אזור מטופל.

את התוצאות של הטיפול רואים לאחר כחודשיים או שלושה לאחריו. הסיבה לכך היא שבטיפול עצמו מוקפאים תאי השומן ומתפרקים והגוף מפנה את הפסולת מהגוף. כיוון שכך, מדובר בתהליך שלוקח זמן מה והוא גם נעשה בהדרגה. טיפול לצמצום ההיקפים יכול להיות פשוט, נוח וקל.

טיפול שאינו דורש התערבות כירורגית

טיפולי היופי והאסתטיקה עוברים התפתחות. הרופאים צוברים ידע רב והמכשור מתקדם מאד. במקרה של טיפול צמצום היקפים אין כל צורך בהתערבות כירורגית ועבור מטופלים רבים מדובר בחדשות של ממש. על מנת לבצע את הטיפול משתמשים במכשיר המיועד לכך והוא מקרר את תאי השומן, בלי להגיע או לפגוע בתאים אחרים.

ההקפאה הורגת את התאים ויוצרת קריסטלים ואלו מפונים על ידי הגוף עם מערכות הפינוי. מכאן ניתן להבין כי אין כל צורך בפעולות כירורגיות כמו חיתוך הגוף או הרדמה. התהליך עצמו אינו כואב ואינו דורש זמן רב.

חשיבות הפגישה הראשונית

ישנה חשיבות רבה לפגישה הראשונה עם הרופא. בפגישה ניתן לשאול שאלות ולהבין את מהות הטיפול וההשפעות שלו על הגוף. תיאום הציפיות עוזר למטופלים להבין מה ניתן להשיג בטיפולי צמצום היקפים, למה עליהם לצפות ומתי אפשר לראות את התוצאות. כמו כן, הרופא יכול לבחון את המטופל באופן אישי ולקבל את ההחלטה כיצד ניתן לבצע את הטיפול כדי להגיע לתוצאות הרצויות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך