פולה רווח כובשת את אירופה

מיס פיטנס פולה רווח, הביאה הרבה כבוד לאשדוד ולישראל, כשחזרה עם גביע מאליפות אירופה שהתקיימה השבוע בספרד, רווח זכתה במקום החמישי באירופה בפיתוח גוף וגברה על עשרות מתמודדות ממדינות שונות

אני אוהבת לאכול, אין לי תחושת שובע", העידה על עצמה לאחרונה פולה רווח שהשילה 35 קילו ממשקלה. גם ההריונות והלידות לא הפריעו לה להמשיך לעבוד קשה על הקוביות בבטן, עד שזכתה בתואר 'מיס פיטנס' 2014. היום כשהיא במשקל 65 קילו, היא מדריכה בתחומי ספורט שונים. מעבר לכך היא "זוללת תארים" – מרת ישראל, מיס פיטנס (מקום ראשון בארץ), מתחרה תחרותית, ובשבוע שעבר נסעה לייצג את ישראל באליפות פיתוח גוף בספרד במאי, שם זכתה במקום החמישי.

התחרות נערכה בסנטה סונה שבספרד, בהשתתפות כאלפיים מתחרים מחמישים מדינות שונות, כשהרוב הגדול היו נשים. רווח זכתה במקום החמישי בפיתוח גוף בקטגוריה של פיטנס, ולמעשה היא היחידה מבין שלושה מתחרים ישראליים שחזרה עם גביע.
רווח בת ה-33, אם לשני ילדים קטנים ומוכרת מאד באשדוד כמי שמעבירה חוגים ושיעורי סטודיו במגוון תחומים במסגרת המתנ"סים כבר 15 שנים. הילדות והנערות הלומדות טרום בלט, מחול אירובי והיפ הופ, נהנות משיעורים באווירה חמה וביתית ונשארות במשך שנים רבות באחת המסגרות של פולה.

אל תחום הפיטנס ופיתוח הגוף נחשפה רק בשנים האחרונות, אך כפי שהיא עושה כל דבר בצורה מקצועית ועל הצד הטוב ביותר, גם כאן השקיעה את כולה על מנת להיות הכי טובה, ואכן, לאחר הזכייה במיס פיטנס ישראל לשנת 2014, חזרה גם עם גביע אירופי, והיא לא מתכוונת לעצור כאן, כי אם להמשיך ולהתפתח בתחום.

פולה אמרה לעיתון "המגזין": "בקטגוריה בה אני מתחרה זה לא פיתוח גוף קלאסי וניפוח שרירים, כי אם על גוף אתלטי והנקודות ניתנות על האקרובטיקה. נסענו משלחת של שלושה מתחרים ורק אני חזרתי עם גביע. זה נדיר שישראלי חוזר עם גביע מתחרויות כאלה. היה מאוד קשה וגם ההכנות היו מורכבות וקשות, יש תזונה מאוד קפדנית והרבה הכנות. בינתיים חיכו לי בארץ כל הקבוצות שאני מאמנת, אחת הקבוצות הכינה לי גביע, וקבוצה אחרת הכינה לי שלט, ובאמת הייתה לי קבלת פנים מאוד מרגשת".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך