אלון דאי נהג המרוצים מאשדוד, סיכם לעוד עונה בסבב "הנסקאר" האירופי

נהג המרוצים מאשדוד, אלון דאי ממשיך לקבל הכרה בינלאומית. הוא חתם בשלישי, לעונה נוספת בקבוצת "Caal racing", מאיטליה וימשיך בסבב ה"נסקאר" האירופי. דאי ימשיך לרכב באותו הרכב של שברולט עם המספר 54. הוא אגב ימשיך גם להתחרות מיד פעם בסבב הבכיר בארה"ב, שם הוא חלק מפרויקט "הדור הבא". דאי: "מקווה לסיים השנה עם טבעת האליפות". כבוד
אלון דאי נהג המרוצים מאשדוד, סיכם לעוד עונה בסבב "הנסקאר" האירופי

אלון דאי ממשיך להצליח ולייצג בכבוד רב את העיר אשדוד ואת מדינת ישראל.

דאי, 26, חתם בשלישי, לעונה נוספת בסבב "הנסקאר" האירופי, שבו הוא נחשב לאחד הנהגים הטובים והמבטיחים ביותר. דאי סיכם באותה קבוצה, "Caal racing", מאיטליה שמאמינה בו. הוא ינהג ברכב שברולט עם אותו המספר שלו 54.

דאי שסיים שלישי באירופה, זכה בתואר הנהג עם מספר הסיבובים המהירים ביותר ובתואר חביבי הקהל ואלוף אירופה עד גיל 25, ימשיך להשתתף גם בסבב הבכיר יותר של "הנסקאר", בארה"ב, בו הוא יתחרה מידי פעם, כחלק מפרויקט ,הדור הבא", של הנסקאר".

רוצה אליפות. אלון דאי (צילום: דף הפייסבוק של אלון דאי)

דאי אמר ל"אשדוד אונליין" : "אני שמח מאוד לחזור ולהלחם שוב על התואר הזה, משימה לא גמורה מבחינתי ואני מקווה לסיים את השנה עם טבעת האליפות. אני חוזר לנהוג על אותו רכב שאני מכיר כבר כל כך טוב עם הקבוצה, המכונאים והאנשים שתמיד סביבי ואני מכיר כל אחד כל כך טוב, מה שרק מחזק את הסיכויים להמשיך את הרצף הצלחה משנה שעברה".

אגב, הסבב יפתח בשמונה באפריל בוולנסיה,בספרד. יהיו שישה סבבים ובכל אחד מהם יהיו שני מירוצים בכל סופשבוע ובסך הכל 12 מירוצים. בשני הסבבים האחרונים יהיה ניקוד כפול והם יהיו מעין פלייאוף של העונה כולה.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך