אלון דאי ספורטאי השנה של ישראל "בנהיגה ספורטיבית"

בטקס הבחירה השנתי של ספורטאי השנה של ישראל, של משרד הספורט והוועד האולימפי, זכה אלון דאי, 25, מאשדוד, בתואר ספורטאי השנה "בנהיגה ספורטיבית. דאי: "כבוד גדול להיות הספורטאי הראשון בהיסטוריה שזוכה בספורט המוטורי בישראל".

אלון דאי מאשדוד, הוא ספורטאי השנה של ישראל, בענף "הנהיגה הספורטיבית".

בערב שנערך בשלישי, נקבעו ספורטאי השנה של ישראל. טקס שנתי בחסות משרד הספורט הוועד האולימפי. לראשונה נבחר ענף חדש, "הנהיגה הספורטיבית". מי שזכה בתואר בקטגוריה הזו, הוא דאי מאשדוד, 25, שעשה השנה עונה של הישגים.

דאי שמתחרה בסבב ,הנסאקר האירופי", הוא אלוף אירופה עד גיל 25, שלישי באירופה, בעל מספר הזינוקים הרב ביותר מהמקום הראשון וגם חביב הקהל. עכשיו הוא זכה בתואר נוסף בענף. ספורטאי השנה של ישראל.

image
דאי עם הפרס. (צילום: עמוד הפייסבוק של משרד הספורט)

דאי הנרגש אמר: "זהו כבוד גדול להיות הספורטאי הראשון בהיסטוריה שזוכה בתואר הספורטאי בענף המוטורי בישראל. זה לא מובן מאליו בכלל ואני שמח לדעת שיש הכרה כל כך גבוהה ממשרד הספורט וההתאחדויות. אין ספק שיש צעידה משמעותית קדימה ומי ייתן ו-2017 תהיה אפילו טובה יותר. זה כיף גדול וכבוד גדול".

נעמה שפיר, שחקנית מכבי בן אשדוד ואלישה קלארק ששיחקה בעונה שעברה בקבוצה, היו מועמדות בקטגוריית כדורסלניות השנה. מי שזכתה היה ליעד סואץ.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך